טרה סקיי ביצעה פרויקט אחסון מבוסס EMC ב-NDS-סיסקו; ההיקף: מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט הורחב מערך האחסון הקיים והוטמעו מערכות התומכות ב-ERP, הדואר האלקטרוני והפורטל הארגוני

טרה סקיי (TeraSky) ביצעה פרויקט אחסון ב-NDS-סיסקו (Cisco) – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט התבסס על מערכות אחסון, גיבוי וניהול אחסון של EMC, כשעיקרו הרחבת מערך האחסון הקיים. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במיליוני שקלים.

עילת הפרויקט הייתה הגידול בהיקף העסקים של הסניף הישראלי של ענקית התקשורת, ובשל כך – היקף הגידול בנתונים הדורשים טיפול. מערכות האחסון שהוטמעו תומכות ביישומים עסקיים הקריטיים של NDS-סיסקו, לרבות מערכת ה-ERP, מערכות הדואר האלקטרוני, הפורטל הארגוני ומערכות ייעודיות שבחברה. מערכות האחסון שהוטמעו פועלות בתצורה של שכפול מסונכרן ביניהן, על מנת לאפשר למערכות הקריטיות של NDS-סיסקו רמת ביצועים מירבית וזמינות גבוהה.

במרץ 2012 רכשה סיסקו את NDS הישראלית לשעבר תמורת 5 מיליארד דולר – הרכישה הגדולה ביותר בהיסטוריה של חברה ישראלית. מרכז המו"פ של NDS פועל מהר החוצבים שבירושלים ומעסיק 1,300 עובדים. יתר 5,300 עובדי החברה מצויים בחו"ל. מרכזי מו"פ נוספים קיימים באירופה, אסיה וארצות הברית. בין לקוחותיה של NDS נמנות חברות הטלוויזיה הגדולות בעולם, דוגמת רשת סקיי (Sky) הבריטית, הטלוויזיה הסינית – CCTV, חברת הכבלים הגרמנית Kabel Deutschland, ועוד. עם לקוחות NDS בישראל נמנות פרטנר, יס (yes) והוט (HOT).

NDS מספקת פתרונות תוכנה לשידור וידיאו ולאבטחת תוכן, המאפשרים לספקי שירות וחברות מדיה להעביר חוויות וידיאו ובידור ללקוחותיהם באופן מאובטח ורווחי. במרכז פיתוח גדול בירושלים מפותחים רכיבי אבטחת המידע שלה. היא הוקמה בשנת 1988 על ידי מדענים ממכון ויצמן שברחובות, וב-1992 נרכשה על ידי ניוז קורפ. ב-1999 הנפיק מרדוק את החברה בנאסד"ק. ב-2009 קרן פרמירה האירופית רכשה עם ניוז קורפ את כל המניות הציבוריות של NDS לפי שווי של 3.7 מיליארד דולר, והחברה נמחקה מהבורסה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מ-NDS ומטרה סקיי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים