צה"ל יחל לאתר ולגייס מומחי סייבר באמצעות מערכת ענן שפיתחה פריזה

המערכת, המשמשת גם את המועמדים לגיוס וגם את החיילים הממיינים את המועמדים, פותחה באמצעות מנוע ה-SysGenitor של פריזה ופועלת בענן של החברה ● היא תשמש לאיתור מועמדים לתוכנית מגשימים, המתמקדת בהכשרה ובפיתוח מומחיות בלוחמת סייבר בקרב בני נוער מצטיינים מהפריפריה, במטרה לשבצם בשירות הצבאי כמומחים ביחידות העילית של צה"ל

פריזה פיתחה ויישמה מערכת לאיתור ומיון מקוון של בני נוער לתוכנית מגשימים להכשרת מומחי סייבר בצה"ל. הפרויקט החל בפברואר השנה והסתיים לפני ימים אחדים. היקפו הכספי של הפרויקט, הכולל עבודה למשך כמה שנים במתכונת SaaS (ר"ת Software as a Service, תוכנה כשירות), עומד על מאות אלפי שקלים.

תוכנית מגשימים, שהוכרה כתכנית לאומית לפני כשנה, מתמקדת בהכשרה ובפיתוח מומחיות בלוחמת סייבר בקרב בני נוער מצטיינים מהפריפריה, במטרה לשבצם בשירות הצבאי כמומחים ביחידות העילית של צה"ל. התכנית עובדת בברכת משרד החינוך ובשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות והמכללות.

המערכת, המשמשת גם את המועמדים לגיוס וגם את החיילים הממיינים את המועמדים, מאפשרת לבצע באופן מקוון את התהליכים הבאים: הרשמה של אלפי המועמדים לתוכנית, זיהוי המועמד ובחינה אותה הוא עובר בביתו באופן מקוון – ואשר תוצאותיה מתקבלות באופן מיידי, מיון וסינון אוטומטי ראשוני, זימון המתאימים לסדנת מיון ומבחנים מקוונים. גם לאחר מכן, הליכי השיבוץ לראיון האישי, מילוי שאלון וההכנה לראיון נעשים על ידי המועמד באופן מקוון. בסיום התהליך מתבצע משלוח מכתב קבלה או דחייה באופן אוטומטי.

בנוסף, מסוגלת המערכת להתממשק עם המערכת לשליחת הודעות SMS למועמדים. לכל נתון שנקלט בטופס ההרשמה, יש במערכת מערך קידודים שמאפשר ניקוד פרטני של נתון זה בהתאם להחלטת מנהל המערכת, ולו יש שליטה מלאה במיפוי הקידודים.

המערכת פותחה באמצעות מנוע ה-SysGenitor של פריזה הכתוב ב-ASP.net. זהו כלי תוכנה המאפשר הקמת מערכות מידע מבוססות יישומים מקוונים לניהול מידע, ללא צורך בכתיבת קוד. היא פועלת בענן של פריזה בתצורת תוכנה כשירות. הענן של פריזה פועל מחוות השרתים של בזק בינלאומי ונטוויז'ן-013.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים