לראשונה בישראל: סמארטפון מיוחד לעיוורים

מכשיר ה-RAY מתוצרת וואווי, הכולל הקראה קולית של הודעות נכנסות וממשק משתמש מלא לכבדי ראייה, מוצע בשני דגמים ויימכר על ידי הום סלולר

מפעילת הסלולר הווירטואלית הום סלולר תהיה הראשונה בישראל למכור סמארטפונים לעיוורים וללקויי ראייה. החברה החלה למכור בסניפי הום סנטר את מכשיר ה-RAY – סמארטפון מתוצרת וואווי (Huawei), המותאם לעיוורים וללקויי ראייה על ידי פרויקט ריי.

המכשיר כולל ממשק משתמש המותאם לעבודה ללא ראייה, המאפשר על פי החברה הפעלה נוחה ואינטואיטיבית של כל האפליקציות במערכת, במנגנון אחיד והומוגני. מכשיר ריי נועד לספק בראש ובראשונה פונקציות בסיסיות של טלפון סלולרי, שמאפשר קבלה והוצאה של שיחות טלפון וטיפול מלא בהודעות SMS, כולל הקראה קולית של הודעות נכנסות.

ה-RAY מספק מבחר של יכולות, הכוללות תמיכה ברשימת אנשי קשר, יומן אלקטרוני, מכשיר הקלטה, אפליקציה לשמיעת ספרים מוקלטים, מזהה מיקום ועוד. המכשיר תומך בצורה מלאה בשפות עברית, ערבית ואנגלית, ומתאפשר בכל רשתות הסלולר בארץ עם כרטיס SIM בגודל רגיל.

הום סלולר תעניק ללקוחות בעלי תעודת עיוור כרטיס SIM במתנה ומחיר מסובסד על ידי משרד הרווחה ב-50% הנחה עבור המכשיר. בנוסף היא תציע חבילת הכל כלול במחיר של 49.9 שקלים לשלושה חודשים ראשונים, ולאחר מכן 77.9 שקלים מחיר חודשי קבוע. החברה תספק מוקד תמיכה המאויש על ידי עיוורים.

מפעילת הסלולר תמכור שתי תצורות של המכשיר, הנבדלות ביניהן בגודל המסך וחוזק המעבד המרכזי: דגם Y300 עם מסך 4 אינץ', ומעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה-הרץ במחיר 1,195 שקלים (לאחר ההנחה), ודגם G510 עם מסך 4.5 אינץ', שכולל מעבד כפול ליבה במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ, במחיר 1,495 שקלים (לאחר ההנחה).

שחר רז, מנהל הטכנולוגיה והרגולציה בהום סלולר, שאחראי למיזם המיוחד, אמר כי "כמפעיל MVNO, תפקידנו לזהות נישות צרכניות ולנצל את היתרונות היחסיים שלנו על פני החברות האחרות – בין היתר ביכולת שלנו להרים מיזם מסוג זה במהירות ובלי ביורוקרטיה מיותרת, והיכולת שלנו לעשות זאת בעלויות נמוכות ובנגישות נוחה ללקוחותינו. חוץ מזה, תמיד כיף להוביל מיזמים שמשלבים תרומה לקהילה. המכשיר פותח לעיוור עולם עם יכולות שעד היום היו חסומות עבורו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים