זאב לרנר, אודיוקודס: "שם המשחק הוא זמינות ארגונית – והטלפונים החכמים מסייעים לכך"

"90% מהארגונים שוקלים לממש אפליקציות ארגוניות או שכבר עברו לאפליקציות כאלה", אמר לרנר, סגן נשיא למובייל בחברה ● לדבריו, "בארגונים רבים, הטלפון הסלולרי מהווה המכשיר הארגוני העיקרי, עד כדי כך שאין להם טלפון במשרד"

"שם המשחק כיום הוא זמינות ארגונית והטלפונים החכמים הוסיפו נדבך שמסייע לכך. לראייה, 90% מהארגונים שוקלים לממש אפליקציות ארגוניות או שכבר עברו לאפליקציות שכאלה", כך אמר זאב לרנר, סגן נשיא למובייל באודיוקודס (Audiocods).

לרנר דיבר בכנס Mobility 2013. הכנס, שהתקיים בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים, נערך במלון דיוויד אינטרקונטיננטל שבתל אביב, בהשתתפות מאות מקצועני IT מהתחום. יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה, הנחה את הכנס.

לדברי לרנר, "בארגונים רבים, הטלפון הסלולרי מהווה המכשיר הארגוני העיקרי, עד כדי כך שאין להם טלפון במשרד. הרעיון המרכזי שעומד מאחורי הפתרון שלנו, מוביליטי פלוס, הוא שהסמארטפון או כל מכשיר חכם אחר יתנהל כמו הטלפון הקווי, שארגונים יוכלו לקבל את אותו סוג שירות משניהם. מדובר בפתרון ב-HD ובאיכות שמע טובה. כמו כן, הוא מתחבר לענן ואין צורך לעשות אינטגרציה לכל העובדים בארגון".

הוא ציין כי אודיוקודס נכנסה לתחום המובייל ב-2006 וכי בין לקוחותיה בארץ נמנות בזק וקומברס. בין הלקוחות בעולם ניתן למצוא את חברת הכבלים UPC, טלפוניקה (Telefonica) בארגנטינה ובפרו וחברת הסלולר הפלסטינית פל-טל, "שמשיקה מערכת ארגונית וחברתית ביחד, שצריכה לצאת בחודש הבא".

איציק קרומבי, מנכ"ל iSale. צילום: קובי קנטורהגדלת מכירות באמצעות פתרונות מובייל
אחריו עלה איציק קרומבי, מנכ"ל iSale, שדיבר על הגדלת המכירות באמצעות אפליקציית מובייל. הוא ציין ש-95% מהמכירות מתבצעות באמצעות סוכנים בשטח. לדבריו, "אנחנו מתמקדים ב-'מטר האחרון' של המכירה: לראות איך איש המכירות, באמצעות פתרונות מובייל, יכול להגדיל את המכירות ולעשות אותן יותר רווחיות, עם שירות יותר טוב. אנחנו לוקחים את המידע שקיים על ה-ERP הארגוני ונותנים אותו לאיש המכירות, מפשטים אותו עבורו".

קרומבי דיבר על יישומו של הפתרון ברשת מזל טוב, שמתעסקת במוצרי עיצוב, וציין שהלקוחות של iSale מגיעים ממגוון תחומים, בהם מזון, אופנה, ציוד מסחרי ואלקטרוניקה. "אנחנו נמצאים בכל תחום שפועלים בו אנשי מכירות מעסק לעסק", אמר.

הוא ציין כי "עיקר הפעילות של אנשי המכירות מבוסס על הידע והזיכרון שלהם, הניסיון שהם רוכשים עם הזמן ופתרונות כמו קטלוגים מודפסים. הם לא יודעים לאיזה לקוח ללכת ראשון ואילו מוצרים למכור לאילו לקוחות. כתוצאה מכך, הם מבקרים פחות לקוחות, מוכרים פחות מוצרים והמכירות שהם מבצעים פחות רווחיות". לדבריו, הפתרון של iSale נותן לכך מענה.

אלירן לזר מבית התוכנה גרובוט. צילום: קובי קנטור"המטרה: לעודד אנשים לתרום דם"
אלירן לזר
מבית התוכנה גרובוט דיבר על תהליך פיתוח האפליקציה של בנק הדם, אותו ביצעה החברה. "ראשית, הגדרנו מטרה, מה אנחנו רוצים שיקרה עם האפליקציה", אמר. "המטרה שלנו הייתה להגביר את החשיבות של תרומת הדם ולעודד אנשים לתרום. החלטנו ללכת על הנישה הזאת ורק עליה. בשלב השני ביצענו מחקר על אפליקציות דומות בעולם ויצרנו קשר עם הצלב האדום, שיש לו את אחת המוערכות שבהן. ביקשנו מאנשיו אישור לתרגם את האפליקציה לעברית".

לדבריו, "המשתמשים באפליקציה יכולים לראות בזמן אמת, באמצעות מפה שמוטמעת באפליקציה, איפה יש ניידות להתרמת דם מסביב למקום בו הוא נמצא, מהן שעות הפעילות של כל אחת מהן ומהו הלחץ בה. האפליקציה אף שולחת הודעת SMS למשתמש בכל פעם שיש ניידת לא רחוק מהמקום בו הוא נמצא. כמו כן, שלושה חודשים אחרי שתרמתם דם בפעם האחרונה, האפליקציה תזכיר לכם שאתם מוזמנים לתרום דם שוב באמצעות 'דחיפות' (Push)'".

הוא ציין כי "בעבר, פנקס תרומות הדם היה מנייר, בכיסו של כל תורם, והיה יכול לאבד בקלות. כיום הוא נמצא במכשיר הסלולרי ואת הטלפונים, מן הסתם, לא מאבדים כל כך מהר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים