מאיה קומרוב, בלאט לפידות: "ב-2014 נטמיע Salesforce.com במיליוני שקלים במגזר הציבורי"

"אנחנו פועלים בימים אלה ל-'חינוך' המגזר הציבורי לעבודה במתכונת ענן ונראה פירות לפעילות שלנו בשנה הבאה", אמרה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים, בראיון לאנשים ומחשבים ● ענקית היישומים הארגוניים בענן הסמיכה את בלאט לפידות כמשווק רשמי של Salesforce.com העולמית למגזרי הממשלה והציבור בישראל

"בימים אלה אנחנו פועלים ל-'חינוך' המגזר הציבורי לעבודה במתכונת ענן. בשנה הבאה נראה פירות לפעילות שלנו ונטמיע במגזר הציבורי פרויקטי Salesforce.com במיליוני שקלים", כך אמרה מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים.

קומרוב התראיינה לאנשים ומחשבים בעקבות ההודעה של ענקית היישומים הארגוניים בענן לפיה בלאט לפידות הוסמכה כמשווק רשמי של Salesforce.com העולמית למגזרי הממשלה והציבור בישראל. בלאט לפידות היא השותף העסקי היחיד בישראל שקיבל מינוי כמשווק במגזר זה, כחלק ממהלך אסטרטגי של Salesforce.com לחדירה לארגונים ציבוריים באמצעות שותפים עסקיים.

לדברי קומרוב, " Salesforce.com מספקת כלים המסייעים לגופי ממשלה והמגזר הציבורי לספק שירותים מקוונים לאזרחים ופתרונות לשיפור הקשר בין גופי הממשלה לאזרח. בעולם דינמי, מודל מיחשוב הענן של Salesforce.com מאפשר להשיג חסכון משמעותי הודות לחסכון ברכש תשתיות וגמישות לשינויים".

היא ציינה ש-"Salesforce.com חודרת ליותר ויותר ארגוני ממשלה וציבור ברחבי העולם, עם פתרונות בתחומי השיווק, השירות והמכירות, המשלבים בתוכם כלי מדיה חברתית, מובייל וכלי פיתוח בסביבת הענן. בישראל קיים פוטנציאל גדול לביצוע שינוי, כפי שנעשה במדינות אחרות. בארצות הברית יש יותר מ-6,000 גופי ממשלה שונים שמשתמשים במערכות מיחשוב ענן ותוכנה כשירות, ביניהם משרד החוץ, המשרד להגנת המולדת, DHS, נאס"א (NASA) וה-FDA. בינואר השנה הצטרף ויווק קונדרה, לשעבר מנהל המיחשוב הראשי של הממשל האמריקני, ל-Salesforce.com והוא מתמקד בהגברת המודעות למיחשוב הענן וקצב האימוץ שלו במגזר הציבורי ברחבי העולם".

"המגזר הציבורי, ככל מגזר, נדרש להתייעל ולהתאים את עצמו למחר", אמרה. "יש לבחור טכנולוגיות מתאימות, לא בהכרח ישנות, על מנת לשפר את הקשר עם האזרחים ואת השירות הניתן להם במסגרת ממשל זמין. זה תואם את סדר היום של יאיר לפיד, שר האוצר החדש: אנחנו תומכים באג'נדה העסקית ולא מדברים טכנולוגיה. אנחנו מביאים פתרונות מיידים לצרכים משתנים, מבוססי יישומים בענן".

קומרוב הוסיפה, כי "Salesforce.com העולמית שמה דגש חזק מאוד על המגזר הממשלתי בעולם ועכשיו גם בישראל. תפיסת הענן מביאה לחסכון ולגמישות בעידן של שינויים. השבוע מבקרת בארץ משלחת מ-Salesforce.com, שחבריה הגיעו בין היתר על מנת לקדם את אסטרטגיית הכניסה לממשלה. במהלך שהותם הם נפגשו עם גורמים בתחום המיחשוב במגזר הציבורי".

היא סיכמה באומרה, כי "גופים במגזר הציבורי בישראל כבר מבינים את היתרונות במיחשוב ענן והגמישות הרבה שהוא מעניק ומתחילים לאמץ פתרונות ענן על מנת להתייעל, להקטין הוצאות ולהגדיל את הגמישות. בשנה שבה מבוצעים קיצוצים משמעותיים בתקציב המדינה, מודל הענן יתמוך במטרות אלה ויאפשר שינוי אמיתי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים