דורון גרסטל, מנכ"ל נוליו: "בעקבות הרכישה, CA תגייס בקרוב עובדים בישראל"

CA מתעתדת להרחיב את הצוות של נוליו בארץ, כחלק ממפת הדרכים שלה, אמר גרסטל בראיון לאנשים ומחשבים לאחר הודעתה של החברה העולמית על רכישת החברה הישראלית תמורת 42 מיליון דולרים ● הוא ציין שההחלטה לחבור ל-CA התקבלה "מאחר שהיא היחידה שיש לה יחידת Application Delivery והבנו שזה המקום עבורנו" ● " יש להם ציפיות גבוהות מנוליו ואנחנו מקווים שנוכל לעמוד בהן; ירח הדבש נגמר", אמר

CA עומדת לגייס בקרוב עובדים על מנת להגדיל את הצוות של נוליו בישראל – כך אמר דורון גרסטל, מנכ"ל החברה הישראלית, ש-CA הודיעה על רכישתה, כפי שפורסם באנשים ומחשבים, תמורת 42 מיליון דולרים בכנס השנתי אותו היא מקיימת בימים אלה בלאס וגאס. לדבריו, "ההחלטה לשמר את הצוות של נוליו בישראל ולהגדיל אותו מראה את גודל המחויבות של CA ביכולת שלנו לתרום לה".

נוליו מעסיקה 62 עובדים, מהם 40 מהנדסים בישראל. "יש ל-CA מפת דרכים טכנולוגית אגרסיבית וגידול הצוות שלנו בישראל הוא חלק ממנה", אמר.

גרסטל ציין שנוליו נוסדה ב-2007 על ידי ערן שר ואלון אייזן. "שניהם, כמו גם מרבית המהנדסים שלנו, הגיעו מחברת מרקורי. אני הצטרפתי ב-2009", אמר. הוא הוסיף ש-"מהיום הראשון, הרעיון שלנו היה לעלות על הגל של תנועת ה-DevOps ולפתח פלפטורמה שתאפשר לגשר על הפער בין הפיתוח לתפעול".

"כבר מההתחלה, האסטרטגיה שלנו הייתה לפנות לארגונים גדולים שיש להם דטה סנטרים גדולים ויישומים מורכבים, בעיקר במגזר הפיננסי, כגון בנקים וחברות ביטוח, ושעומדים בפני אתגר גדול באספקת יישומים, מבחינת זמן ואיכות. בארגונים כאלה חשוב לקצר את התהליך בין אבן הדרך של סיום הפיתוח לזמינות לציבור הרחב. עם זה אנחנו מתמודדים ויש לנו יותר מ-100 לקוחות בעולם, דוגמת תומפסון רויטרס (Thompson Reuters), טסקו, ING, ברקליס קפיטל (Barclays Capital) ובארץ – חברת הראל".

מדוע חברתם דווקא ל-CA?
"כחברה מגובת הון-סיכון, הבנו שכדי להגשים את החלום שלנו אנחנו חייבים לחבור לחברה בינלאומית גדולה. בתחילה התמקדנו בפיתוח הטכנולוגיה וכדי לגדול ולהיות בעלת נוכחות בעולם היה עלינו לגייס הרבה כסף או להצטרף לאחת מהחברות הגדולות. האמנו שהדרך הנכונה היא להצטרף ל-CA ולהיות חלק ממנה".

"ההחלטה לחבור ל-CA התקבלה לאחר שורה של דיונים בנושא עם יועצים וחברים שלנו. הבחירה בהם נבעה בעיקר מהחזון שלהם: CA היא היחידה שיש לה יחידת Application Delivery והבנו שזה המקום עבורנו. אנחנו רוצים להרגיש חשובים בתוך חברה גדולה".

מה היה תהליך הבחירה?
"מדובר היה בתהליך ארוך, חתמנו על הסכם עקרונות באוקטובר 2012 ואז החל תהליך דיו דיליג'נס וסגירה שלקח שישה חודשים. עכשיו, משתם תהליך הרכישה, אנחנו צריכים לראות איך תתבצע האינטגרציה של הטכנולוגיה שלנו עם טכנולוגיות אחרות בחטיבה".

גרסטל הוסיף ש-"אני מדווח למנכ"ל ובנוסף משמש סגן נשיא ב-CA. תפקידי להבטיח ששילוב הטכנולוגיות יהיה חלק".

"אנחנו רואים את עצמנו ערבים להצלחה של היחידה העסקית ובכלל, להצלחה של CA", ציין. "יש להם ציפיות גבוהות מנוליו ואנחנו מקווים שנוכל לעמוד בהן. ירח הדבש נגמר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים