CA תרכוש את נוליו הישראלית תמורת יותר מ-40 מיליון דולרים

נוליו נוסדה ב-2006 במסגרת חממת החברות הצעירות "איריס" של מדרשת בן גוריון ● היא מפתחת תוכנה למיכון ולניהול של מערכות IT גדולות, הניתנות לגישה דרך האינטרנט ● הטכנולוגיה שפיתחה חוסכת משאבים רבים המוקצים לפריסת והפעלת תשתית תוכנה כשירות והיישום שלה מאפשר תפעול אוטומטי של מערכות תוכנה בכמה חוות שרתים, באופן מסונכרן

החג היה שמח עבור הסטארט-אפ בישראלי נוליו (Nolio), לאחר ש-CA החליטה לרכוש אותו תמורת יותר מ-40 מיליון דולרים – כך נודע לאנשים ומחשבים. דבר הרכישה צפוי להתפרסם רשמית בימים הקרובים.

נוליו פיתחה תוכנה למיכון ולניהול של מערכות IT גדולות, הניתנות לגישה דרך האינטרנט. הטכנולוגיה שהיא פיתחה חוסכת משאבים רבים המוקצים לפריסת והפעלת תשתית תוכנה כשירות (SaaS) והיישום שלה מאפשר תפעול אוטומטי של מערכות תוכנה בכמה חוות שרתים, באופן מסונכרן.

החברה נוסדה ב-2006 בידי ערן שר ואלון אייזנמן, במסגרת חממת החברות הצעירות "איריס" של מדרשת בן גוריון בשדה בוקר, וכיום נמצא המטה שלה בכפר סבא. מנכ"ל החברה הוא דורון גרסטל, שיחד עם מרבית עובדיה וחלק מחברי הנהלתה, הוא יוצא חברת מרקורי. זו נרכשה במחצית העשור הקודם על ידי HP תמורת 4.5 מיליארד דולרים, והייתה בעבר החברה הגדולה בעולם למיכון של תהליכים על תשתית האינטרנט.

בין הלקוחות של נוליו נמצאות לאומי קארד, הראל חברה לביטוח, טליאו (Taleo), אטוס (Atos), טסקו (Tesco), של (Shell), אלביט מערכות, 888 אחזקות ו-EMC.

רכישת נוליו מגיעה לאחר ש-CA לא קנתה חברות ישראליות במשך כשנתיים. הרכישה האחרונה שלה בארץ הייתה במרץ 2011, אז קנתה ענקית ניהול התשתיות את טקמיינד, חברת אינטגרציה בבעלות פרטית המעסיקה עשרות עובדים ומתמחה בהטמעת פרויקטים במגזר הביטחוני בכלל ובצה"ל בפרט. בעשור הקודם רכשה CA חברות ישראליות רבות, ביניהן IDFocus, יוריקיפאי (Eurekify), אובליקור (Oblicore) ואקסוסופט (Xosoft).

לא נמסרה תגובת CA לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים