שלומי קוארטלר, דל ישראל: "השינוי שעברה החברה בשלוש השנים האחרונות הושלם"

"איננו 'מעבירי קופסאות' - אנחנו רוצים להיות ממוצבים כספקי פתרונות איכותיים, של תוכנה ושירותים", אמר קוארטלר, מנכ"ל החברה ● כך או כך, לדבריו, "עלינו ללמוד עוד הרבה ואנחנו משתפרים"

"השינוי שדל (Dell) עוברת בשלוש השנים האחרונות הושלם. איננו 'מעבירי קופסאות'. אנחנו רוצים להיות ממוצבים כספקי פתרונות איכותיים, של תוכנה ושירותים", כך אמר שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל. כך או כך, לדבריו, "עלינו ללמוד עוד הרבה ואנחנו משתפרים".

קוארטלר דיבר במסגרת מסיבת עיתונאים שערך הסניף הישראלי של החברה היום (ב') במלון הרודס בתל אביב, לסיכום הפעילות ב-2012 ותחזיות ל-2013.

לדברי קוארטלר, "אנחנו ספקי פתרונות אחסון ושירותים וכל הרכישות שביצענו של חברות בשנים האחרונות הרחיבו את ההיצע שלנו. כעת, הכול מתחבר לכלל מענה אחד כולל, מקצה לקצה".

"דל ממוקדת באסטרטגיה של פתרונות אחסון וניהול מידע", הוסיף. הוא ציין שהסניף הישראלי של החברה מחולק לשלוש חטיבות, ולצידן פועל מרכז מו"פ גדול לתוכנת אחסון. המרכז מבוסס על הרכישה של דל את אקסהנט הישראלית ב-2010 ובראשו עומד יוסי בן שושן. קוארטלר הוסיף, כי דל השלימה ביולי השנה את רכישת קווסט, שמתמחה בניהול בסיסי נתונים, שרתים וניטור ביצועים. קווסט מחזיקה מרכז באור יהודה, שמוזג למרכז המו"פ של דל.

עמוס כרובי, מנהל תחום  פתרונות ב-דל ישראל. צילום: ניב קנטורמספר עובדי הסניף הישראלי של דל עומד על יותר מ-200 איש, אמר קוארטלר, והחברה מצויה בהליכי גיוס עובדים נוספים. "הצלחנו בשוק הישראלי בשל כמה מהלכים", אמר. "עמדנו ביעדים העסקיים בשל החדרת פתרונות אקווהלוג'יק (EqualLogic) וקומפלנט (Compellent) לשוק הישראלי. מכרנו מאות פתרונות שכאלה. הגדלנו את נתח השוק שלנו בתחום האחסון, העלינו את נתח השוק של אחסון מבוסס iSCSI. בתחום השרתים אנחנו מספר שתיים אחרי שכרבע מהשוק חסום עבורנו, כי לא זכינו במכרז של החשב הכללי ובמכרז של צה"ל. למרות זאת, נתח השוק שלנו עומד על יותר מ-20%".

הוא ציין, כי יחד עם נס וקבוצת שפיר, דל מתמודדת על מכרז להקמת תשתיות IT בעיר הבה"דים – פרויקט בסדר גודל של מאות מיליוני דולרים. "כשניגשנו, חשבנו שאנחנו יכולים לנצח במכרז, כחלק מהיכולות של דל העולמית. דל יודעת להקים מערכות אחסון ודטה סנטרים", אמר קוארטלר.

אסטרטגיית הרכישות של דל
עמוס כרובי,
מנהל תחום  פתרונות ב-דל ישראל, הציג את אסטרטגיית הרכישות של החברה בשלוש השנים האחרונות, כחלק מרכזי מהשינוי אותה עברה. לדבריו, נעשו בתקופה זו 20 רכישות, על מנת לענות על מגמות העל בעולם המיחשוב: מיחשוב ענן, וירטואליזציה ו-Big Data, מאחר ש-"לא מספיק לנהל את הנתונים, אלא נדרש להפכם למידע בעל ערך עסקי".

בוראק אררן, מנהל מכירות אזורי ב-דל. צילום: ניב קנטורבוראק אררן, מנהל מכירות אזורי ב-דל, אמר ש-"לצד רכישת חברות בעולמות התוכנה, האחסון, הרישות ואבטחת מידע רכשה דל את פרו סיסטמס (Perot Systems) ונכנסה לעולם הבריאות. בגלל האינטגרציה המעמיקה שביצעו אנשי החברה בין כלל הרכישות, הם יכולים לספק היצע נרחב עבור מרכזי מיחשוב ארגוניים, מגבולות הרשת ועד לליבת הענן". לדבריו, יותר ממחצית ממחזורה הכספי של דל מגיע כיום מעולמות האחסון והשירות – מה שמצביע על עומק השינוי שעברה החברה.

אררן ציטט מחקר לפיו דל נבחרה כספקית המחשב הנייד שלקוחות הכי מרוצים ממנו, לפני אפל (Apple). הוא סיים בהציגו שלושה דגמים חדשים של מחשבים מבוססי חלונות 8 (Windows 8) ממשפחת Latitude.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בתאל בלוליק

    דל אין מחילה ואין סליחה על הפסולת שמכרתם לי בתוך קופסת קופסא מנצנצת. למה? כי השילוב של מחשב קלוקל ושרות שכולו גסות וחוסר מקצועיות זה דבר נורא. מקווה שדל תפשוט רגל

אירועים קרובים