דיווחים: אינסטגרם כמעט נרכשה על ידי טוויטר בשווי 525 מיליון דולרים – לפני ש-"סגרה" עם פייסבוק

בחודש מרס, מספר שבועות לפני שקיבל מפייסבוק הצעת רכישה בשווי של מיליארד דולרים, הגיע מנכ"ל אינסטגרם, קווין סיסטרום, להסכם בעל פה על מכירה של החברה לשיתוף תמונות לטוויטר - כך על פי ידיעה של הניו-יורק טיימס ● עם זאת, לאחר מכן הוא החליט לבטל את העסקה, ובסופו של דבר הסכים להצעה של פייסבוק, שהייתה כמעט כפולה

בחודש מרס, מספר שבועות לפני שקיבל מפייסבוק (Facebook) הצעת רכישה בשווי של מיליארד דולרים, הגיע מנכ"ל אינסטגרם (Instagram), קווין סיסטרום, להסכם בעל פה על מכירה של החברה לטוויטר (Twitter) תמורת 525 מיליון דולרים. עם זאת, לאחר מכן הוא החליט לבטל את העסקה, ובסופו של דבר הסכים להצעה של פייסבוק, שהייתה כמעט כפולה – כך על פי ידיעה שפורסמה בניו-יורק טיימס (New York Times).

פייסבוק רכשה את אינסטגרם בעסקה שכללה תשלום במזומן ובמניות, מספר שבועות לפני ההנפקה של הרשת החברתית בחודש מאי. בסופו של דבר, עקב הצניחה בשערן של מניות פייסבוק, הגיע השווי של העסקה ל-715 מיליון דולרים.

על פי הידיעה, במהלך המשא ומתן עם אינסטגרם מסרו המנהלים הבכירים של טוויטר לסיסטרום מזכר עקרונות שמתאר בקווים כלליים את המתווה של העסקה. עם זאת, סיסטרום העיד לאחר מכן בשבועה בפני המחוקקים של מדינת קליפורניה שהחברה לא קיבלה "הצעות רשמיות או מזכרי עקרונות" מרוכשים פוטנציאליים כלשהם, מלבד פייסבוק.

מאז הרכישה של אינסטגרם על ידי פייסבוק הידרדרו היחסים בין שתיהן לבין טוויטר, ובתחילת החודש ביטלה אינסטגרם את האפשרות לשתף תמונות בטוויטר. במקביל, הציגה הרשת החברתית פילטרים לעיבוד תמונה שמתחרים באלה של אינסטגרם.

דובר פייסבוק סירב להגיב. לא ניתן היה לקבל תגובה מטוויטר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים