אמן תטמיע מערכת לאחסון ואחזור מסמכים בהרץ; היקף הפרויקט: 300 אלף שקלים

מערכת אוצר תאחסן את כלל המסמכים בחברת השכרת הרכב, ביניהם מסמכי המחלקה המשפטית ומסמכים הנוגעים לניהול השוטף של צי הרכב ● כלל המידע על היסטוריית הטיפולים, התאונות והבעלויות על הרכב יתקבל מתוך מערכת מבוססת ווב ● כמו כן, המערכת תשולב ב-ERP של הרץ, תקושר לאתר האינטרנט של החברה ותכלול אינטגרציה מלאה לסביבת AS400 שלה

קבוצת אמן תטמיע את מערכת אוצר לאחסון ולאחזור מסמכים בחברת השכרת הרכב הרץ (Hertz). הפרויקט, שהיקפו עומד על 300 אלף שקלים, החל בימים אלה וצפוי להסתיים בעוד שלושה חודשים.

המערכת תשרת כ-700 עובדים. היא תאחסן את כלל המסמכים בארגון, ביניהם מסמכי המחלקה המשפטית (חוזי שכירות רכב, לקוחות פרטיים ועסקיים) ומסמכים הנוגעים לניהול השוטף של צי הרכב (מסמכי רכב שונים, שיוך לקוחות). כלל המידע על היסטוריית הטיפולים, התאונות והבעלויות על הרכב יתקבל מתוך מערכת מבוססת ווב.

מערכת אוצר תשולב ב-ERP של הרץ ותקושר לאתר האינטרנט של החברה, שהינו אתר תפעולי מלא עבור הלקוחות הפרטיים, הסוכנויות והלקוחות העסקיים. בנוסף, תהיה לה אינטגרציה מלאה לסביבת AS400 של הרץ.

חברת אוצר אחסון ממוחשב, שנרכשה על ידי קבוצת אמן ב-2010, פיתחה את המערכת וממשיכה לפתח אותה. המערכת מאפשרת לארגונים לנהל את המסמכים ואת יתר המידע הבלתי מובנה בקלות, ללא התקנת סוכנים ובצורה ממוכנת מלאה. היא מחליפה מערכת ישנה שנקראת ברל'ה, שבוצעו בה פיתוחים ייחודיים להרץ.

לדברי גיל בכר, מנמ"ר הרץ, "הפרויקט כולל ניהול אוטומטי קצר, יעיל וחסכוני יותר של תהליכי עבודה ומחזור החיים של מסמכים וטפסים אלקטרוניים בארגון. זאת, תוך שילוב טכנולוגיות חדישות ומתקדמות במערכות הארגון". הוא הוסיף ש-"המערכת החדשה תחסוך עבודת ניירת ידנית רבה והיא הותאמה באופן מלא לצרכים שלנו, תוך קישור למערכות קיימות". "אנחנו צופים שהפרויקט ישנה נהלי עבודה, ייעל ויקצר תהליכים ויחסוך כסף רב", ציין בכר.

שמוליק בועז, מנהל פיתוח עסקי במוצרי ERP ,WMS ו- ECM בקבוצת אמן, אמר ש-"פלטפורמת ניהול המסמכים של אוצר תשמש כמערכת ליבה בארגון, המנהלת ומארכבת את כלל המסמכים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים