סין: דו"ח של ארגון זכויות עובדים חושף פרטים חדשים על גרסה זולה ל-iPhone, שתושק השנה

דו"ח של ארגון China Labor Watch טוען שאפל תשיק את מכשיר הדגל שלה בגרסה חדשה, עם כיסוי מפלסטיק, וכן iPhone S5

השמועות על גרסת iPhone קטנה וזולה יותר מפלסטיק הולכות ומתבררות כמשהו שעומד להתרחש. בדו"ח שפרסם אתמול (ב') ארגון China Labor Watch, ובו הוא מאשים את החברה הטיוואנית פגאטרון (Pegatron) – אחת הספקיות הגדולות בתהליכי הייצור של מכשירי אפל (Apple) – בניצול עובדים ובעבירות על חוקי העבודה, מתגלה גם מידע על מכשירים עתידיים שייוצרו במתקנים של פגאטרון. בין היתר, מוזכר בהם כמה פעמים iPhone מוזל מפלסטיק, שאפל צפויה להציג השנה יחד עם ה-iPhone 5S.

בתיאור המתקנים של פגאטרון בדו"ח, מצוין כי המפעל מרכיב מוצרים שונים, הכוללים את "מכשירי Phone 4, iPhone 4s, iPhone 5, ומכשירי iPhone פלסטיים מוזלים".

הדו"ח מפרט יום טיפוסי של עובד במפעל פגאטרון, ובו מתאר אחד העובדים: "העבודה היום היא להדביק סרט הגנה על הכיסוי הפלסטי האחורי של מכשירי iPhone כדי למנוע ממנו להיסרט בקווי ההרכבה. דגם ה-iPhone הזה, עם כיסוי מפלסטיק, ישוחרר בקרוב לשוק על ידי אפל".

הדו"ח ממשיך ומפרט אף יותר: "ברגע זה, הפועלים במפעל האספקה של אפל פגאטרון, בשנגחאי שבסין, מבצעים עבודה חדגונית ועם שעות נוספות רבות כדי להכין את הגרסה המוזלת של ה-iPhone. אל תתייחסו לדו"ח הזה כאל בשורה בנוגע למכשירים עתידיים של אפל, זוהי פשוט פיסת ראיה, המצביעה על כניסה לקטגוריה נוספת של ה-iPhone".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים