סקירה: השבוע בסלולר

גוגל לא יכלה למצוא לה שבוע מוצלח יותר להכרזה על הטלפון הסלולרי החדש שלה: בשבוע חג המולד וראש השנה כולם בחופשה, ובשבוע שלאחר מכן - כולם מחכים להכרזות של תערוכת CES הגדולה בלאס וגאס ● זמן הביניים הזה הוא עיתוי מעולה לעמוד לבד על הבמה, ולא עם עוד 2,500 מציגים ב-CES ● בנוסף, זו גם דרך מצוינת להוציא את כולם מההאנג-אובר שאחרי מסיבות ראש השנה...

זו לא הייתה ממש הפתעה – גלי השמועות על הסלולרי של גוגל (Google) רוחשים כבר כמה חודשים טובים במדיה. גם העיתוי כבר לא היה הפתעה, כשגוגל שלחה הזמנה לתדרוך עיתונאים במשרדיה הראשיים בנושא טלפונים חכמים. גם צילומי המכשיר דלפו לרשת, כך שהבמה הייתה מוכנה ומזומנה לקראת ההפתעה-הלא-מפתיעה שקיבלנו השבוע.

אז מה יש לנו? "סופר-פון" חדש, כפי שכינה אותו סגן נשיא גוגל, מריו קווירוז, מתוצרת HTC בשם Nexus One, שאמור להתחרות ראש בראש ב-iPhone של אפל (Apple).

ה-Nexus One כולל, כמובן, את אנדרואיד (Android) – מערכת ההפעלה מבית גוגל. כן יש בו מסך מגע, מעבד מהיר מתוצרת פריסקייל (Freescale), מצלמת 5 מגה-פיקסל, לצילום וידיאו ותמונות סטילס, רכיב GPS ובלוטות'. ניתן גם לצייץ באמצעותו בטוויטר (Twitter) ולפרסם פוסטים בפייסבוק (Facebook) מבלי להקליד ולו אות אחת. מחירו עומד על 179 דולרים עם התחייבות לשנתיים. ללא התחייבות, עולה המכשיר 529 דולרים.

ועכשיו, לאחר ששככו תרועות החצוצרות, החלו להתפרסם הביקורות על המכשיר, שעיקרן השוואה בינו ובין היריב האולטימטיבי – ה-iPhone, ומסתבר שהוא לא מציב סכנה ממשית ל-iPhone. עם כל הכבוד, ויש כבוד, זהו עוד מכשיר של HTC, שהודבק עליו לוגו של גוגל ונמכר על ידה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים