העסקה שמביאה את הבשורה – חלק ב'

במהלך ימי החופשה של חול המועד סוכות הגיע קהל רב למשרדי מלאנוקס, על מנת לשמוע על העסקה החמה כרגע בתעשייה ● פלי הנמר היה ביניהם ומביא את רשמיו

07/10/2015 12:55
הצוות המוביל של מלאנוקס ישראל. מימין: משה גליס, מוביל יצירתיות; גלעד שטיינר, סמנכ"ל שיווק; רונן לווינגר, סמנכ"ל תפעול ואיכות תאגידית; נמרוד גינדי, סמנכ"ל מלאנוקס קפיטל; איל ולדמן, המנכ"ל והיו"ר; אלון ובמן, סמנכ"ל הנדסת סיליקון; ואודי ויינשטיין, המנמ"ר וסמנכ"ל ה-IT

קהל רב התכנס במשרדי מלאנוקס ברמת החייל בתל אביב בעיצומו של חול המועד סוכות – תקופה שבה רבים נמצאים בחופשה. הם באו לשמוע את ההודעה של מלאנוקס, המספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, ואיזיצ’יפ, המספקת פתרונות עיבוד עתירי ביצועים עבור רשתות טלקום ומרכזי נתונים, על חתימת הסכם המיזוג ביניהן.

לפי ההסכם, מלאנוקס תרכוש 100% ממניות איזיצ’יפ המונפקות במזומן, במחיר של 25.5 דולר למנייה. העסקה הכוללת מוערכת ב-811 מיליון דולר (כ-620 מיליון, בניכוי מזומנים בקופה). תנאי הרכישה אושרו פה אחד על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות. לאחר שבעלי המניות יאשרו בהצבעתם ויינתנו האישורים הרגולטוריים, יחלו מלאנוקס ואיזיצ'יפ לפעול כחברה אחת ב-1 בינואר 2016.

אלי פרוכטר, המנכ"ל והמייסד השותף של איזיצ'יפ

אלי פרוכטר, המנכ"ל והמייסד השותף של איזיצ'יפ

אלי פרוכטר, המנכ"ל והמייסד השותף של איזיצ'יפ, ציין כי "אינטל (Intel) טוענת שלא צריך אף אחד אחר ושאפשר להשתמש לכל דבר במעבדים שלה, אבל כשצריך רמת ביצועים גבוהה, מעבד רגיל לא יכול לספק זאת. קנינו את אלטרה (Altera) כדי שיהיה אפשר להאיץ את התהליך. הביצועים של המעבדים שלנו גבוהים בהרבה מה-FPGA".

פרוכטר ולימינו איל ולדמן, מנכ"ל ויו"ר מלאנוקס

פרוכטר ולימינו איל ולדמן, מנכ"ל ויו"ר מלאנוקס

איל ולדמן, המנכ"ל והיו"ר של מלאנוקס, אמר כי "אנחנו מצפים לקלוט את הצוות של איזיצ'יפ. ראיתי את ההתרגשות והדמעות מהאהבה שיש לכל הצוות ובמיוחד לאלי, כמייסד וכמנכ"ל. איזיצ'יפ הצליחה להגדיל את הנתחים שלה בשוק בזמן שאחרים ניסו לקחת ממנה ולא הצליחו. מדובר בחברות ענק כמו ברודקום (Broadcom), מארוול (Marvel) וקודם גם יבמ (IBM)". פרוכטר ציין כי "כשאיזיצ'יפ התחילה, היו לה 29 מתחרים, וכיום היא היחידה".

פרוכטר ממשיך ומספר על איזיצ'יפ ועל המיזוג בינה לבין מלאנוקס

פרוכטר ממשיך ומספר על איזיצ'יפ ועל המיזוג בינה לבין מלאנוקס

לדברי פרוכטר, "איחוד הכוחות עם מלאנוקס מייצג מספר רב של סינרגיות שיוצרות עוצמה אמיתית של פתרונות לקישוריות ועיבוד. פתרונות מלאנוקס לשכבות הרשת 1-3 עבור דטה סנטרים ופתרונות העיבוד של איזיצ’יפ לשכבות 3-7 עבור רשתות טלקום משלימים אלה את אלה. ככלל, שתי החברות משלימות האחת את השנייה בטכנולוגיה, מוצרים, שווקים ולקוחות. יחד, אנחנו מאפשרים מספר רב של פתרונות בשכבות 1-7 עבור דטה סנטרים וטלקום".

ולדמן מסביר על הסינרגיה בין שתי החברות

ולדמן מסביר על הסינרגיה בין שתי החברות

"הסינרגיה בין איזיצ’יפ ומלאנוקס יוצרת הזדמנויות אטרקטיביות", אמר ולדמן. "הטכנולוגיות ופורטפוליו המוצרים המשולבים שלנו יספקו פתרונות קישוריות ועיבוד חכמים, מקצה לקצה, עבור דטה סנטרים ורשתות תקשורת מרחבית (WAN)".

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים