דורות נפגשים בטקס חילופי מפקד ממר"ם – חלק ב'

הנמר נכח בטקס החגיגי ופגש בוותיקי ממר"ם - אלה שעשו אותה למה שהיא כיום ואחר כך השתמשו בניסיון הזה לטובת ההיי-טק הישראלי, באזרחות

19/08/2015 15:32
מצדיעים בדרך לעלות לבמה: אל"מ טליה גזית, תא"ל דני ברן ואל"מ ח.

טקס חילופי מפקד ממר"ם, שנערך לא מכבר, היה חגיגי מאוד. ולא בכדי: מדובר באחת מיחידות העלית הטכנולוגיות של צה"ל, שתרמה ותורמת רבות לביטחון המדינה ולהיי-טק הישראלי. רבים מבוגריה משתלבים בענף לאחר שהם יוצאים לאזרחות, ונותנים מהכישרון, הידע והניסיון שלהם לסטארט-אפים ולחברות הגדולות בארץ.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

בטקס נכנסה לתפקיד סא"ל טליה גזית, שעלתה עם מינויה לדרגת אל"מ. היא מפקדת ממר"ם ה-17. בהתחשב בעובדה שהיחידה נוסדה ב-1954 – לפני 61 שנים – מדובר בקצב חילופים ראוי ביותר. כל מפקד כיהן בממוצע יותר משלוש שנים – הרבה יותר מאשר רוב ממשלות ישראל.

יצוין כי סא"ל גזית היא המפקדת האישה השלישית לעומת 14 מפקדים גברים שהיו ליחידה – יחס ראוי לשיפור. כמובן שהיא התרגשה רבות במהלך הטקס, והביעה את מחויבותה להמשך ההצלחה והשגשוג של היחידה.

כרגיל בטקסי החלפה, מגיעים גם מפקדי העבר של ממר"ם ו-ותיקי היחידה. זאת עוד הזדמנות עבורם ללמוד מה קורה בממר"ם כיום, להחליף חוויות ולתרום מניסיונם העשיר לדור החדש של אנשי המחשוב של צה"ל.

לסיכום, היה טקס יפה ומרגש, שמוכיח שהיחידה נשארת בידיים טובות.

 

הבמה, מעט לפני עלייתם עליה של מפקד לוטם, תא"ל דני ברן; המפקדת הנכנסת של ממר"ם, אל"מ טליה גזית; והמפקד היוצא של היחידה, אל"מ ח.

מימין: נועם רוזנפלד, לשעבר מפקד ממר"ם, שפורש בימים אלה מצה"ל; אלוף (מיל') שלמה ענבר, לשעבר קשר"ר; ואופיר שהם, ראש מפאת.

שיחה ערה בין אופיר שהם, ראש מפאת (משמאל), לתא"ל נתי כהן, שנכנס לתפקיד הקשר"ר במקום תא"ל אייל זלינגר, שפרש בטקס שנערך שבוע לאחר מכן. באמצע: אלוף (מיל') שלמה ענבר.


שאול לביא (מימין), עוזר מפקדי ממר"ם שנים רבות, עם סב ונכדו: אלוף (מיל') שלמה ענבר, בעבר הקשר"ר וכיום ראש העמותה להנצחת חללי חיל הקשר והתקשוב, מחובק עם הנכד החייל.

מצדיעים בדרך לעלות לבמה: אל"מ טליה גזית, תא"ל דני ברן ואל"מ ח.


מצדיעים – גם על הבמה.

המשפחה החמה של המפקדת החדשה. מימין: הבת והסבא, אביה של אל"מ טליה גזית. משמאל: בנה, עם טי-שירט עליו כתוב "האמא הכי טובה בעולם".

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים