הסדרה "איש משפחה" תשווק את חלונות 7

מיקרוסופט הגיעה להסכם עם רשת פוקס, לפיו תעניק חסות לפרק של "איש משפחה" שבה ישולבו תכנים שיווקיים לקידום מערכת ההפעלה החדשה ● בפרק לא יהיו הפסקות פרסומת ואילו חלונות 7 תשולב בעלילה ● מיקרוסופט ופוקס משתפות פעולה גם במסע בין אוניברסיטאות שיימשך 12 שבועות ובמסגרתו יוכלו הסטודנטים להתנסות בחלונות 7 ולצפות בסרטי קולנוע תחת כיפת השמיים

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה, כי הגיעה להסכם עם רשת פוקס (FOX) האמריקנית, שעל פיו תעניק חסות לפרק של סדרת הטלוויזיה "איש משפחה" (Family Guy) שבה ישולבו תכנים שיווקיים לקידום מערכת ההפעלה החדשה חלונות 7 (Windows 7). התוכנית, אשר תיקרא Family Guy Presents: Seth & Alex's Almost Live Comedy Show, תשודר בארה"ב ביום א', 8 בנובמבר. בתוכנית לא יהיו הפסקות פרסומת ואילו חלונות 7 תשולב בעלילה. מיקרוסופט ורשת פוקס מסרו, כי הן מקוות "לחדש את החסויות בסגנון Texaco Star Theater ברוח המאה ה-21". "איש משפחה" משודרת בישראל ביס (yes).

בתוכנית ישולבו הקולות של סת מקפרלן ואלכס בורסטיין. מקפרלן, יוצר הסדרה שגם מדבב רבות מהדמויות בה, ובורסטיין, אשר מדבבת את דמותה של לואיס, עבדו על התוכנית בשיתוף עם אנשי מיקרוסופט ועם משרדי הפרסום שלה – יוניברסל מקאן וקריספין, פורטר ובוגוסקי.

"למרות השינויים הרבים בדפוסי הצפייה בטלוויזיה, הרי שהצורך של הצופים בבידור והשאיפה של המשווקים לספק תכנים אטרקטיביים לא השתנו", מסרו החברות. "מיקרוסופט ופוקס משתפות פעולה בהמחשת האופן שבו העוצמה והפשטות של חלונות 7 יכולות לספק לצופי פוקס תכנים מהנים".

מיקרוסופט ופוקס משתפות פעולה גם במסע בין אוניברסיטאות שיימשך 12 שבועות ובמסגרתו יוכלו הסטודנטים להתנסות בחלונות 7 ולצפות בסרטי קולנוע תחת כיפת השמיים. את הערב ינחו הדמויות של סטואי ובריאן מהסדרה "איש משפחה". הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים