סייבר

עוד מעקב אחרי עיתונאי שנקשר בשמה. NSO

המשנה לשעבר לתובע הכללי של ארה"ב עבד עם NSO הישראלית

כך על פי תצהיר שהגיש המשנה לשעבר, רוד רוזנשטיין, בעצמו, במסגרת תביעה של ווטסאפ נגד חברת הסייבר ● אפליקציית המסרים המיידיים טוענת כי עובדה זו מונעת מפירמת עורכי הדין שבה הוא עבד לייצג את NSO בתיק

יוסי שביט, ראש יחידת הסייבר בתעשייה במשרד להגנת הסביבה. צילום: יניב פאר

כך פועלת הממשלה כדי שמתקפת סייבר על מפעלים לא תרעיל אותנו

יוסי שביט, ראש יחידת הסייבר בתעשייה במשרד להגנת הסביבה, הרחיב על הרגולציה החדשה, שנכנסה לתוקף לא מכבר ושחלה על יותר מ-4,000 מפעלים שמחזיקים חומרים רעילים

פוטנציאל פגיעה גדול. אילוסטרציה: BigStock

ההאקרים הסוחרים נוטשים את הדארקנט – לאתרי האי-קומרס הלגיטימיים

הפעילות של סוכנויות האכיפה והאמון היורד בין הסוחרים גרמו לחלקם לפעול בפלטפורמות אי-קומרס רגילות ולתקשר ב-Discord - כדי להגדיל את האנונימיות שלהם, כך על פי מחקר של טרנד מיקרו

מתי אפשטיין, מנהל מכירות בכיר לתשתיות קריטיות בצ'ק פוינט. צילום: ניב קנטור

"ההגנה על רשתות ה-OT עוברת באבטחת רשתות ה-IT"

"ישנם שלושה אזורים מסוכנים במיוחד: העולם החכם, עולם הבריאות, והתעשיות והתשתיות הקריטיות", אמר מתי אפשטיין, מנהל מכירות בכיר לתשתיות קריטיות בצ'ק פוינט

דנה אוחיון, מנהלת יחידת פתרונות אבטחה ביבמ ישראל. צילום: כפיר סיון

"על צוותי ה-IT וה-OT לעבוד יחד, כדי להתגבר על איומי הסייבר"

"ארגונים לא תמיד יודעים איך לחבר את אבטחת הסביבה התפעולית ל-IT; עבודה משותפת הכרחית בדרך לכך", אמרה דנה אוחיון, מנהלת יחידת פתרונות אבטחה ביבמ ישראל

דניאל ארנרייך, יועץ להגנת סייבר למערכות בקרה תעשייתיות ולמערכות תפעוליות. צילום: ניב קנטור

"המערכות התפעוליות הולכות והופכות גן עדן להאקרים"

"בנוסף לכך שהאיומים הולכים ומתרבים, התקיפה על המערכות התפעוליות נהיית קלה יותר", אמר דניאל ארנרייך, יועץ להגנת סייבר למערכות בקרה תעשייתיות ולמערכות תפעוליות ● לדבריו, "נדרשת מוכנות ממוקדת לאיומי סייבר, במיוחד על מערכות תפעוליות"

נקמה תוצרת ישראל? צילום אילוסטרציה: BigStock

דיווח: איראן ניסתה להרעיל את המים של אזרחי ישראל – במתקפת סייבר

לפי הפייננשל טיימס, האיראנים הצליחו לפרוץ למערכות שמתפעלות את משאבות המים בישראל, תוך שימוש בשרתים הממוקמים בארה"ב ובאירופה, וניסו להחדיר אליהן כמות רבה של כלור ● גורם מודיעין מערבי: "מאות אזרחים היו עלולים להיות בסיכון לחלות, ואלפים להיוותר בלא מים"

האם תשרוד את התביעה? איזיג'ט. צילום אילוסטרציה: BigStock

תביעה בסך 18 מיליון ליש"ט נגד איזיג'ט בשל דליפת הנתונים

חברת הלואו קוסט הבריטית איזיג'ט, שפרטי 9 מיליון לקוחותיה דלפו בשבוע שעבר קיבלה תביעה בסך 18 מיליון ליש''ט ● את התביעה לבית המשפט העליון בלונדון הגישה פירמת עורכי הדין PGMBM, שהובילה גם את התביעה נגד בריטיש איירווייז לאחר שהאקרים גנבו פרטים אישיים של חצי מיליון מלקוחותיה, והסתיימה בתשלום קנס של 183 מיליון ליש"ט

אירועים קרובים