פתרון מתקדם לחוויית לקוח אינטראקטיבית עם Generative AI
BE2SEE חתמה על שותפות אסטרטגית עם Infobip ותשיק בישראל פתרון חדשני שמאפשר לארגונים לעבור מתקשורת חד-כיוונית לשיחה דיגיטלית חכמה, דו-כיוונית, המשלבת יכולות AI מובנות באינטראקציה עם הלקוח בזמן אמת

בעידן שבו הלקוח מצפה לתקשורת מיידית, אישית ורלוונטית בכל אינטראקציה עם הארגון המספק לו שירותים ומוצרים – פתרונות מבוססי שיחה אינטראקטיבית הופכים לכלי קריטי ביצירת חוויית לקוח בלתי נשכחת.
שיתוף פעולה אסטרטגי בין BE2SEE ל-Infobip מביא כעת לישראל פתרון מתקדם, שמאפשר לארגונים לעבור מתקשורת חד-כיוונית לשיחה דיגיטלית חכמה, דו-כיוונית, המשלבת יכולות AI מובנות באינטראקציה עם הלקוח, ובזמן אמת, כחלק ממגמה עולמית של Conversational Engagement ו-Customer Experience Automation.
BE2SEE – מומחית ליישום מערכות אוטומציה מבוססות דאטה, אנליטיקה וניהול מועדוני לקוחות – חתמה על הסכם שותפות עם Infobip – מהחברות המובילות בעולם בתחום ה-CPaaS (ר"ת Communications Platform as a Service) – הכולל גם פלטפורמת SaaS מתקדמת למיכון וניהול מערכת יחסים דיגיטלית אינטראקטיבית ורציפה עם לקוחות בכל ערוץ תקשורת.
במסגרת השותפות, BE2SEE תציע ללקוחותיה בישראל את פתרונות האוטומציה של Infobip כפתרון משלים או ייעודי לניהול אינטראקציה דיגיטלית מותאמת אישית, כחלק בלתי נפרד ממסעות לקוח שיווקיים, תהליכי שירות ותפעול, נאמנות ומכירה.
שיחה חכמה עם לקוחות – בכל ערוץ, בכל רגע, לכל מטרה
הפתרון של Infobip מאפשר לנהל שיחה דיגיטלית חכמה ואינטראקטיבית עם הלקוחות – בכל ערוץ: בווטסאפ, במסנג'ר, ב-SMS, ברשתות החברתיות, בצ'אט בוט דיגיטלי ועוד – תוך אינטגרציה חלקה בין כל הערוצים, ובכך מבטיח חוויית לקוח רציפה ואחידה בכל שלב בתהליך.
"אנחנו רואים עלייה חדה בציפיות של הלקוחות – הם מצפים לתקשורת מיידית, רלוונטית ומותאמת אישית. תהליכי השיווק, השירות והתפעול שמנהלים ארגונים כחלק ממסע הלקוח שזורים זה בזה באופן הדוק לתפישת הצרכנים. ברור היום שהאינטגרציה והחיבור בין מסר שיווקי לשיחה שירותית הם חלק ממסע שלם אשר חווה הלקוח. השותפות עם Infobip מאפשרת לנו להציע לארגונים בישראל פתרון שלם ואינטגרטיבי לניהול אינטראקציות חכמות כחלק ממסעות לקוח מורכבים", נמסר מ-BE2SEE.
מובילה עולמית בפתרונות Conversational Engagement לארגונים
Infobip מדורגת כמובילה בתחום בדו"ח Magic Quadrant של גרטנר (Gartner). הדו"ח מציין את עוצמת הפלטפורמה של Infobip, הכוללת מגוון ערוצים וממשקים, לצד מערכת אוטומציה מבוססת יכולות AI מתקדמות. יכולות אלו מאפשרות להבין את כוונת הלקוח, לנתח רגשות ולנהל שיחה מותאמת על בסיס ההקשר בזמן אמת. כל זאת, עם אינטגרציה קלה ופשוטה למערכות קיימות.
מענה שלם – משלב הטכנולוגיה ועד ליישום בפועל
BE2SEE מספקת פתרון כולל ללקוחותיה, הכולל אפיון תהליכים עסקיים, הטמעה וחיבור למערכות קיימות, ותכנון אסטרטגיית מסעות לקוח מותאמים אישית לשיפור ושדרוג חוויית הלקוח, ועד הפקת ערך עסקי אמיתי מנתונים.
עם ניסיון עשיר בליווי חברות מהמובילות במשק, BE2SEE מספקת פתרונות דאטה ואוטומציה רב-ערוציים ופרסונליים, הכוללים פתרונות לשיווק, שירות ומכירה, לצד חוויית לקוח אינטראקטיבית.
הפתרון של Infobip מצטרף למגוון הפתרונות הטכנולוגיים ש-BE2SEE מייצגת בישראל, ומספק כלים חדשים להרחבת יכולות ניהול מערכת היחסים המתמשכת עם הלקוחות.
ב-BE2SEE מציינים: "בזכות Infobip ארגונים יכולים לעבור מתקשורת חד-כיוונית לאינטראקציות דו-כיווניות עם צרכנים, שמייצרות ערך מיידי – ומביאות ליצירת חיבור אמיתי עם הלקוח, בדיוק ברגע הכי חשוב ובזמן אמת".
החברה היא חלק מקבוצת אמת מחשוב – מהחברות המובילות בישראל ביישום פתרונות טכנולוגיים לארגונים.