תוכן שיווקי

הצהרת כוונות של טושיבה: תתמקד בשוק המחשוב העסקי באירופה

מטרת החברה היא להביא לגידול דו ספרתי בתחומי המפתח שלה

07/08/2016 11:13
מקי יאמאשיטה, סגן נשיא B2B PC בטושיבה

טושיבה אירופה (Toshiba Europe GmbH), המיוצגת בלעדית בישראל על ידי מפעיל, פרשה באחרונה את תוכניותיה לשוק המחשוב העסקי באירופה, כשהמטרה היא מיקוד וגידול משמעותי, וחיזוק מעמד החברה בזירה העסקית.

״עם 30 שנות ניסיון בשוק המחשוב העסקי, התמודדות עם אתגרים עסקיים והעלאת רף היעילות בעבודה היא חלק מה-DNA שלנו״, אמר מקי יאמאשיטה, סגן נשיא B2B PC בטושיבה. ״השנה האחרונה הייתה עבורנו שנה של מיקוד מחדש וכניסה מחודשת לתחום המאוד תחרותי של המחשוב העסקי הנייד. בנינו את התשתיות וחיזקנו קשרים עם השותפים העסקיים שלנו".

הוא ציין כי "היה חשוב לנו לדווח לשותפים העסקיים על הכיוון שאליו אנחנו לוקחים את קו המוצרים העסקיים שלנו והפתרונות העתידיים שיתלוו אליהם, במיוחד לאור העובדה שיש לנו שליטה מלאה על כל הליכי העיצוב והייצור של מוצרים אלה״.

בשנה החולפת טושיבה התמקדה מחדש בשווקי הביניים ובשוק הארגוני, תוך הפגנה של מערכי מכירה ויוזמות שיווקיות חדשות. המהלך האחרון הוא קמפיין פאן-אירופי (שכלל גם את ישראל) תחת הכותרת Make IT work. הקמפיין תוכנן כדי להדגיש את מיצובה החזק של החברה בתמיכה בדרישות העכשוויות של השוק העסקי, וזאת תוך הדגמה של קו המוצרים הרחב והמגוון ביותר שהחברה הציגה עד היום. בין השאר תתמקד החברה השנה במאמציה בלקוחות בתחומי הממשל, החינוך הגבוה והסקטור הציבורי הרחב".

״אנחנו מאמינים שההשקעות שנעשות כיום במדינות EMEA (ובהן ישראל) יוצרות תנאים אידיאליים לכיוון גידול בעסקי המחשוב האישי שלנו״, אמר יאמאשיטה. ״אנחנו בטוחים בכוחה של האסטרטגיה המחודשת שלנו ומכוונים לגידול דו ספרתי בתחומי הפעילות שלנו – לכל אורך הקו״.

בטושיבה מציינים כי דגש יושם גם במזרח התיכון ובאפריקה. החברה אף תמשיך לתמוך בגישה ה-"רזה" יותר לפיתוח העסקים, שחלק ממנה הוא העובדה שהעיצוב והפיתוח נעשו כולם בתוך המערכת של טושיבה.

"הלקוח נהנה משלוות נפש ככל שמדובר באבטחה"

״קו המחשבים הניידים שלנו מתוכנן ומיוצר על ידי טושיבה וכך יש לנו את היכולת להבטיח עיצוב ואיכות בכל שלב של הליך ההפקה", לדברי יאמאשיטה. ״העובדה שהכול בשליטה שלנו מאפשרת לנו לשמור על איכות, עיצוב, פונקציונליות והאבטחה של המוצרים שלנו, כשהלקוח נהנה משלוות נפש ככל שמדובר באבטחת המידע הרגיש שלו״.

הוא הדגיש שהעובדה שהחברה מייצרת בעצמה את ה-BIOS לכל המחשבים הניידים שלה מסלקת את החשש והסיכון להפרעות וחדירות של גורמים מצד שלישי, כמו גם לחשיפה למתקפות ולפגיעות חיצוניות.

אירועים קרובים