זרוע ההיי-טק של מנפאואר רכשה את אניקס הישראלית תמורת 8 מיליון שקלים

אניקס, שהוקמה לפני ארבע שנים ומונה 30 עובדים, תמשיך לפעול כחברה עצמאית במסגרת אקספריס, עם מייסדיה ומנהליה ● אניקס מבצעת פרויקטים מבוססים כלי BI של מיקרוסופט, אורקל וקליק וויו, כאשר בין לקוחותיה נמנים מכבי שירותי בריאות, סונול, יס, הקריה האקדמית אונו ומנורה מבטחים ● ארז בנוביץ', מנכ"ל אקספריס ישראל: "הרכישה היא פועל יוצא של תוכנית ההתרחבות של אקספריס ישראל, דרך צמיחה אורגנית ורכישה של חברות שמשלימות את היצע השירותים והמומחיות של החברה עבור לקוחותינו"

אקספריס (Experis) ישראל, לשעבר MIT, זרוע ההיי-טק של  מנפאואר (Manpower) העולמית, הודיעה על רכישת אניקס (Enix) טכנולוגיות. הנרכשת פועלת בעולם פתרונות מידע ניהולי (BI), ייעול תהליכים וניהול חכם של הידע בארגון. היקף הרכישה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע, כי הוא עומד על 8 מיליון שקלים.

אניקס תמשיך לפעול כחברה עצמאית במסגרת אקספריס, עם מייסדיה ומנהליה. החברה, שהוקמה לפני ארבע שנים, מנוהלת על ידי ניר צרפתי ואייל אביטל, ומונה 30 עובדים. בין השאר, אניקס מבצעת פרויקטים מבוססים כלי BI של מיקרוסופט (Microsoft), אורקל (Oracle) וקליק וויו (QlikView). בין לקוחות אניקס נמנים מכבי שירותי בריאות, סונול, יס (Yes), הקריה האקדמית אונו, מנורה מבטחים ועוד.

אקספריס ישראל היא חלק מאקספריס העולמית – חברה הפועלת ב-52 מדינות, ומונה 38 אלף עובדים בעולם מערכות ה-IT וההנדסה. הכנסותיה מסתכמות  בלמעלה משלושה מיליארד דולרים בשנה. הסניף המקומי עוסק בתחומי פיתוח תוכנה, מיחשוב נייד,++C, אג'ייל, ALM, בדיקות תוכנה (QA) ואוטומציה.

לדברי ארז בנוביץ', מנכ"ל אקספריס ישראל, "הרכישה היא פועל יוצא של תוכנית ההתרחבות של אקספריס ישראל, דרך צמיחה אורגנית ורכישה של חברות שמשלימות את היצע השירותים והמומחיות  של החברה  עבור לקוחותינו. הרכישה מכניסה אותנו לעולם ה-BI, המאפשר למנהלים  גישה לידע הנדרש להם לצורך קבלת החלטות עסקיות מושכלות ותרגומן לפעילות".

לדברי ניר צרפתי, מנכ"ל משותף באניקס, "החיבור לאקספריס יספק לנו את התשתיות הנדרשות על מנת להמשיך בתנופת הגידול של החברה, ולשרת את לקוחותינו באופן המקצועי והאיכותי ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים