מחקר: זמן הגלישה בפייסבוק בישראל – הגבוה ביותר בעולם

על פי מחקר של comScore, המשתמשים הישראלים גולשים בפייסבוק מביתם יותר מפי שניים מהממוצע העולמי – 11.7 שעות מול 5.7 שעות ● עוד עולה מהנתונים שהמשתמשים ברחבי העולם גולשים בפייסבוק 3 מכל 4 דקות שבהן הם גולשים ברשתות חברתיות באופן כללי ● 55% מכלל משתמשי הרשתות החברתיות גולשים בפייסבוק

משך הגלישה של הישראלים בפייסבוק (Facebook) הוא הגבוה ביותר בעולם: מנתונים שפרסמה חברת המחקר comScore עולה, כי המשתמשים בארץ גלשו באוקטובר האחרון בפייסבוק מהמחשב הביתי שלהם במשך 11.7 שעות, כאשר הממוצע העולמי עומד על 5.7 שעות. למקום השני הגיעה ארגנטינה עם 10.7 שעות, כשאחריה רוסיה (10.4), טורקיה (10.2) וצ'ילה, שסוגרת את החמישייה הראשונה עם 9.8 שעות. למקומות הבאים הגיעו הפיליפינים, קולומביה, פרו ו-ונצואלה. קנדה הגיעה למקום ה-10, לאחר שמספר השעות שהגולשים בה בילו באותו החודש בפייסבוק עומד על 7.7.

עוד מצאה החברה שהגולשים מבלים ברשת החברתית הפופולרית אחת מכל שבע דקות של גלישה באינטרנט ושלוש מכל ארבע דקות של גלישה ברשתות חברתיות. כמו כן, היא גילתה ששיעור הגולשים בפייסבוק מכלל משתמשי הרשתות החברתיות מגיע ל-55%.

comScore חקרה בתחילת השנה שעברה 43 מדינות וגילתה שפייסבוק היא הרשת החברתית הפופולרית ב-30 מהן. מאז עלה המספר ב-6 מדינות נוספות, מה שמותיר רק את ברזיל, סין, יפן, פולין, רוסיה, דרום קוריאה ו-וייטנאם כמדינות שבהן פייסבוק אינה הרשת החברתית המובילה. עם זאת, מהשוואה בין הנתונים שנמצאו בינואר 2010 לאלה שנמצאו בדיוק שנה לאחר מכן עולה, כי פייסבוק מצמצמת את הפער מול הרשת החברתית המקומית המובילה בברזיל ובפולין.

לינדה בולנד אברהם, סמנכ"לית השיווק וסגנית נשיא בכירה ב-comScore, אמרה ש-"האימוץ הכלל עולמי הנרחב של רשתות חברתיות השפיע על הקשרים החברתיים בכל מיני רמות – הקשרים הבין-אישיים, הקהילתיים וברמות חברתיות גבוהות יותר, ומדגיש את היטשטשות ההבדלים בין העולם הקיברנטי לזה הפיזי. הרשתות החברתיות פותחות הזדמנויות חדשות לעסקים ומבחינה טכנולוגית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בדד

    לא מדאיג? אז מה? הציבור בישראל מעדיף להיתקע מול המחשב ולוותר על מפגשים בן אישיים? התקשורת עם חברים או קרובים אפשרית רק באמצעות רשתות חחברתיות? אני עדיין עוף מוזר בכל הקשור לרשתות חברתיות (אין לי פייסבוק!!!) אני מתנגד לכל הסמרטפונים והאפליקציות שמשגעות את כולם.... חחח... אני בדד למול הצריכה הטכנולוגית, כמו הגידי וההיברידי מטפחות. עוד לא החלטתי מה יעשה אותי יותר בדד. עצם העובדה שאני לא שייך לשום רשת חברתית או העובדה שאהיה שייך בעתיד ולא אצא מהבית!

אירועים קרובים