אווייה רכשה את החטיבה העסקית של נורטל תמורת 475 מיליון דולרים

הרכישה אמורה לחזק את מעמדה של אווייה בתחום התקשורת לעסקים, ולשפר את יכולתה להעניק שירות רב תחומי ללקוחותיה ● קווין קנדי, מנכ"ל ונשיא אווייה: "אנו מחויבים להגן על השקעותיהם של לקוחות אווייה ונורטל"

אווייה (Avaya) הודיעה היום (ג'), כי חתמה על הסכם עם נורטל (Nortel) לרכישת החטיבה העסקית של החברה תמורת 475 מיליון דולרים. בהודעתה של אווייה נאמר, כי החברה רואה בהסכם זה צעד משמעותי לחיזוק מעמדה בתחום התקשורת לעסקים, ובהקשר למיצובה כבעלת יכולת שירות רב תחומית ללקוחותיה.

"בנוסף לרכישת הפעילות של נורטל, אווייה מתכוונת להרחיב את פעילותה ברמה העולמית, להרחיב את השותפויות העסקיות שלה ולחזק את פורטפוליו המוצרים והשירותים שהיא מציעה", ציין קווין קנדי, מנכ"ל ונשיא החברה. "זוהי הזדמנות אסטרטגית עבורנו לרכוש ידע נוסף ולהרחיב את שירותי החברה בדרך להתרחבות והצלחה. אנו מחויבים להגן על השקעותיהם של לקוחות אווייה ונורטל, ולבצע במהירות את איחוד שתי החברות".

מכירת החטיבה העסקית של נורטל מסמנת שלב נוסף בתהליך התפרקותה של החברה הקורסת, שחלקים אחרים ממנה כבר נרכשו על ידי נוקיה-סימנס (Nokia-Siemens) תמורת כ-650 מיליון דולרים. אנליסטים מעריכים, כי למרות מצבה הסופני, ערב מכירת החיסול של נכסיה עדיין הייתה שווה נורטל כשלושה מיליארד דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים