ורינט הטמיעה קומוולט ונט-אפ בפרויקט ב-10 מיליון שקלים

את הפרויקט ערכה ווי אנקור ● יוני ממן, מנהל תשתיות ורינט: "המניע למהלך הזה היה הרצון שלנו בהפחתה של כמות הפעמים בהם הגיבוי נכשל"

יוני ממן, מנהל התשתיות של ורינט. צילום: ניב קנטור

ווי אנקור הטמיעה מערכות של קומוולט (Commvault) ונט-אפ (NettApp) ב-ורינט (Verint Systems), כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט ארך כחצי שנה והסתיים באחרונה. המערכות שהוטמעו החליפו את אלה של EMC. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על כ-10 מיליוני שקלים.

את הפרויקט חשף יוני ממן, מנהל התשתיות של ורינט. ממן דיבר במליאה המרכזית של כנס COMMVAULT CONNECTIONS (LIVE). הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה') במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות יותר מ-500 מלקוחות הסניף הישראלי של החברה ושותפיה העסקיים.

ממן אמר כי "החברה עוסקת בפיתוח תוכנות אבטחה, ניתוח ומודיעין עסקי עבור תעשיות ביטחוניות וחברות מסחריות. בהיבט הטכנולוגי".

לדבריו, "לחברה יש שני דטה סנטרים, האחד בישראל והשני בחוף המזרחי בארצות הברית. יש לה כמה אתרי פעילות בעולם, כשכל אחד מהם מתנהל עצמאית ומגבה את עצמו בנפרד, על מנת להלום את הרגולציות השונות במגינה בה הוא פועל. היקפו של המידע המגובה עומד על 250 טרה בייט נתונים".

מערך המחשוב של ורינט, הסביר ממן, "מורכב רובו מעבודה ברישוי מסורתי, לצד חלק מהפעילות – הנמצאת בענן ציבורי".

להשתחרר מנעילה של ספק IT

המניע לפרויקט, אמר, "היה הרצון שלנו בהפחתה של כמות הפעמים בהם הגיבוי נכשל. היינו נעולי ספק ורצינו להשתחרר ממנו. יש לנו פעילות מרובת אתרים, הם מבודדים – והיה קשה לנהל אותם. בנוסף, התמיכה והשירות לא היו טובות והניהול והדיווח לא היו יעילים".

בסיומו של הפרויקט, אמר ממן, "הגענו למצב בו 95% מהגיבויים עובדים צורה חלקה. קיבלנו עבודה עם פתרון אחוד, מה שצמצם את כמות הספקים מולם אנו עובדים. יש לנו מוצר אחד העושה הכל. כיום, אני הוא המחליט בעצמי מהי החומרה שאני קונה, איני רוצה שזה יוכתב לי".

"העלנו את רמת אבטחת המידע במערכות לנו", אמר ממן. "קיבלנו יכולת להעברת נתונים מאתר לאתר, איגום של הגיבויים, יכולות גרנולריות, יכולת לעבד בשירות עצמי, ועריכת ניטור ודווח בעלי ערך. קיבלנו ניראות טובה יותר לגבי ה-IT, עם יכולת להציגה להנהלה".

"קומוולט התאימה לי הכי טוב לצרכי כארגון. החליפה נתפרה לפי צרכי, עם התאמה טכנולוגית גבוהה, עבודה עם שותפים הכואבים את כאבי בעת תקלות, קיבלתי החזר השקעה מהיר", סיכם ממן. "הפרויקט היה מורכב והצלחנו להופכו לא רק כפשוט לביצוע – אלא פשוט להבנה, כזה המספק שקט להמשך הדרך".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים