הושק ה-OnePlus 5 – עם Snapdragon 835 ומצלמה כפולה מאחור

החברה דילגה על המספר 4, משום שהוא מסמל חוסר הצלחה, על פי האמונה הסינית ● גודל המסך והרזולוציה נשארו אותו הדבר כמו בגרסה הקודמת, ה-T3

ה-OnePlus 5. מקור: אתר החברה

וואן פלוס (OnePlus), היצרנית הסינית שזכתה להערכה טכנולוגית רבה בגלל הטלפונים הקודמים שלה, הכריזה אתמול (ג') על OnePlus 5. מדובר במכשיר הרביעי של החברה, שהחליטה לדלג על המספר 4 מאחר שעל פי האמונה הסינית, מדובר במספר שמסמן חוסר הצלחה.

ה-OnePlus 5 מגיע כשבעה חודשים לאחר השקתו של הדגם הקודם, OnePlus 3T, וגם הפעם מציעה החברה מכשיר שנמצא, מבחינה טכנית, בחזית הטכנולוגיה.

המכשיר מבוסס על המערכת על שבב מתומנת הליבות המתקדמת Snapdragon 835 של קוואלקום (Qualcomm), שפועלת במהירות מרבית בתדר 2.45 ג'יגה-הרץ. זיכרון העבודה של המכשיר הבסיסי הוא 6 ג'יגה-בייט ונפח האחסון המובנה – 64 ג'יגה-בייט. דגם מתקדם יותר יציע 8 ו-128 ג'יגה-בייט, בהתאמה. בכל מקרה, לא ניתן להגדיל את נפח האחסון.

החברה לא שינתה את גודל המסך ולא את הרזולוציה, והם נותרו 5.5 אינץ' ו-FHD. עם זאת, במכשיר החדש מדובר במסך AMOLED, שצופה בזכוכית ההגנה Gorilla Glass 5.

מכשיר לא זול במיוחד

מה שכן שונה, ולא במפתיע, הוא שגם בוואן פלוס עברו להשתמש במערך מצלמות כפול מאחור. שני החיישנים הם מבית סוני (Sony) – האחד בגודל 20 מגה-פיקסל והשני בגודל 16 מגה-פיקסל. לפי החברה, השילוב הזה מאשר ל-5 לקלוט יותר אור מה-3T ב-35% ולהציע מיקוד מהיר יותר ממנו ב-40%. המצלמה מקדימה מצוידת גם היא בחיישן של סוני, בגודל 16 מגה-פיקסל.

העיצוב של ה-5 הוא מתכתי ומדובר במכשיר דקיק למדי – 7.25 מ"מ לפי החברה. הוא מאחסן בתוכו סוללת 3,300 מילי-אמפר לשעה, שתומכת בטעינה מהירה, אותה מכנים בחברה Dash Charge. בוואן פלוס טוענים שטעינה מאפס ל-50% נמשכת חצי שעה בלבד. מערכת ההפעלה היא OxygenOS, שעברה התאמה לאנדרואיד 7.1 (Android 7.1).

המחיר? לא זול: 479 דולר למכשיר הבסיסי, 539 דולר למורחב. הוא יתחיל להימכר בארצות הברית ב-27 ביוני ובארץ – לקראת סוף יולי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מכשיר ראשון בישראל

    מגיע לארץ עם one plus 5 חדש מהקופסא מי שרוצה להיות הראשון בארץ שיחזיק במכשיר רציניים בלבד [email protected]

אירועים קרובים