מצלמות הפולארויד עושות קאמבק

בין מצלמת סמארטפון אחת לשנייה, פוג'י החליטה להחזיר את המצלמות הישנות בעיצוב רטרו ועם אפשרות להדפסה בתוך שתי שניות

רטרו. סדרת המצלמות החדשות-ישנות של פוג'י

הסמארטפון נמצא כיום בכל בית, ומאפשר לנו לצלם את עצמנו בכל רגע נתון ולהעלות את התמונות מיד לרשתות החברתיות ולאינסטוש, או לשלוח בווטסאפ (WhatsApp), הודעת SMS או מייל. אלא, חדשות "מרעישות", בעיקר למי שעוד לא עבר את ה-30, זה לא היה תמיד המצב. קדמו לצילום בסמארטפון מצלמות הפולארויד. שהיו מכשיר בפני עצמו ולא עוד פונקציה במכשיר פלאים כללי.

אחד היתרונות של הפולארויד, שדור הסמארטפונים מחמיץ, הוא האפשרות לנסות "לתפוס" את הרגע המרגש והחד פעמי. הצילום הדיגיטלי מקהה את הריגוש הזה, לאור היכולות הטכנולוגיות של המצלמות הדיגיטליות.

מעתה ניתן לחזור אל הריגוש הזה, מאחר שפוג'י (Fuji) החליטה לעשות קאמבק למצלמות הפולארויד שלה. המצלמה החדשה עובדת עם פילמים ואי אפשר להעביר את הקבצים ממנה לפורמט דיגיטלי, אלא רק להדפיסם על נייר הפילם המיועד לכך, שמוזן לתוך המצלמה. אלא שבניגוד לפילמים הישנים, שהיה לוקח ימים לפתח אותם, המצלמה החדשה מאפשרת להדפיס את התמונות בתוך שתי שניות בלבד.

המצלמה זמינה בצבעים ורוד, שחור, לבן, צהוב, אדום, סגול ותכלת. העדשה מתכווננת באופן ידני, בהתאם לתנאי תאורה שונים, כמו צילום בחדר, מעונן, מעונן שמשי, בהיר ושטוף שמש. חבילות הפילם מגיעות בסדרות של 10 תמונות (במחיר של 80 שקלים) או 20 תמונות (במחיר של 110 שקלים).

גודל התמונה המודפסת הוא 62 על 46 מ"מ, טווח הפוקוס הוא 0.6 מ"מ עד אינסוף ומהירות הצמצם עומדת על 1/60 שניות. יש למצלמה פלאש (Flash) פנימי ומשקלה 307 גרם.

המצלמה מופצת בארץ בחנויות וברשתות תמורת 499 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים