"הידוק הקשר לצעירי התפוצות דורש פלטפורמת IT דינמית"

"אנחנו מבינים שעלינו לתת למשתתפי התכנית חוויית לקוח משופרת, נטולת מכשולים עם יכולות שירות עצמי" אמרה פלורה סגל רום, מנמ''רית פרויקט תגלית

פלורה סגל רום' מנמ''רית פרויקט תגלית. צילום: קובי קואנקס.

"אחת המשימות שלנו היא הידוק הקשר עם צעירים יהודים בתפוצות. לשם כך נדרשנו לפלטפורמת IT דינמית, גמישה, עם זמן הגעה מהיר לשוק, כדי שנוכל להשתנות ולפרוץ קדימה", כך אמרה פלורה סגל רום, מנמ"רית פרויקט תגלית.

סגל רום דיברה בכנס השנתי שערכה Salesforce בישראל. הכנס, BaseCamp Tel Aviv 2018, התקיים היום (ד') בגני התערוכה בתל אביב, בהשתתפות נציגי לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי סגל רום, "תגלית הוא מדובר בפרויקט חינוכי שמטרתו העמקת הזהות היהודית של צעירים בעולם, הגדלת הזיקה שלהם לישראל והעמקת הקשר שלהם לקהילה היהודית המקומית. מאז תחילת המיזם הגיעו ארצה לביקור בן 10 ימים כ-600 אלף צעירים. נוצרה רשת חברתית חזקה ומשמעותית בין הצעירים האלה, שהגיעו מ-67 מדינות, ובין הישראלים וישראל".

"לתת למשתתפי התכנית חוויית לקוח משופרת"

"אנחנו מבינים שעלינו לתת למשתתפי התכנית חוויית לקוח משופרת, נטולת מכשולים ועם יכולות שירות עצמי", אמרה סגל רום. "הפלטפורמה של Salesforce מאפשרת לנו לעשות זאת: אנחנו נמצאים עימם בקשר תמידי, ייעודי ופרסונלי, מהרגע שבו הצעיר פוגש את המותג שלנו, בכל ערוץ תקשורת, ועד הרגע שרגלו נוחתת בישראל. כך עשינו גם עם התורמים לפרויקט: בנינו פלטפורמה גלובלית, אבל בהתאמה אישית ולכל מדינה".

ניר חינסקי, מנהל פעילות Google Cloud , לאזור מרכז ומזרח אירופה, המזה"ת ואפריקה. צילום: קובי קואנקס.

ניר חינסקי, מנהל פעילות Google Cloud , לאזור מרכז ומזרח אירופה, המזה"ת ואפריקה.
צילום: קובי קואנקס.

 

ניר חינסקי, מנהל פעילות Google Cloud לאזור מרכז ומזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, הציג את שיתוף הפעולה בין גוגל (Google) ל-Salesforce בענן. הוא הסביר כי "השותפות באה לידי ביטוי במיזוג יכולות השיווק והאנליטיקה עם שירותי הענן של שתי החברות. היא מסייעת ללקוחותינו למקסם את הערך שהם מפיקים מהענן של גוגל, ולקבל חוויית שימוש שיתופית וחכמה יותר בשירותי הענן. הלקוחות יוכלו להפוך את פריטי המידע שלהם מהשיווק, המכירות והשירותים לתובנות עסקיות מעשיות ולשפר את הביצועים העסקיים שלהם".

אוליביה אלבז, סגן נשיא אזורי וסמנכ"ל מכירות Salesforce ישראל. צילום: קובי קואנקס

אוליביה אלבז, סגן נשיא אזורי וסמנכ"ל מכירות Salesforce ישראל. צילום: קובי קואנקס

תמיכה בשפה העברית

אוליביה אלבז, סגן נשיא אזורי וסמנכ"ל מכירות Salesforce ישראל, הציג את החידושים בפלטפורמת הענן Lightning של החברה, והודיע כי הפלטפורמה תתמוך באופן מלא בשפה העברית עבור משתמשי הקצה.

לדבריו, "Lightning היא מסגרת פיתוח יישומים שנועדה להעניק חוויית משתמש חדשה. המערכת אינטואיטיבית, ומכילה יותר מ-850 מאפיינים לשימושים שונים שנועדו לסייע ללקוחות החברה בהגברת התפוקה והיעילות שלהם במכירות, בשירות, בתמיכה ובשיווק. עבור משתמשי הענן, תמיכת המערכת בשפה העברית משמעה גמישות רבה יותר בניהול קשרי לקוחות ומתן השירות, וכן גישה לכל התוכנות המתקדמות של Lightning, כולל כלים מבוססי בינה מלאכותית – איינשטיין".

הוא סיים בציינו כי "ההכרזה על התמיכה בשפה העברית הינה פועל יוצא של מחויבות החברה להצלחת לקוחותיה המקומיים. Salesforce מייחסת חשיבות רבה לשוק הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים