"תפיסת ה-Legacy מתה – צריך לחשוב שונה על הדטה סנטר"

"אנו מחויבים לקידום חוויית הלקוחות הארגוניים בדטה סנטרים ולהפיכתם לאמינים וזריזים יותר, ועם ביצועים גבוהים יותר", כך אמר דני ארז, מנהל אזורי DCG, לנובו ישראל

דני ארז, מנהל אזורי DCG, לנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

"בניית ותפעול הדטה סנטר מבוססת חשיבת ה-Legacy – מתה. ארגונים נדרשים לבנות דטה סנטר בחשיבה שונה, עם הכנסת תבונה לדטה סנטר ויצירת בסיס טכנולוגי חזק, שתומך ביכולות המספקות אפשרויות לשינויים, כמו אנליטיקת נתונים, מחשוב עתיר ביצועים, ענן היברידי, בינה מלאכותית ולימוד מכונה", כך אמר דני ארז, מנהל אזורי DCG, לנובו (Lenovo) ישראל.

ארז דיבר בפתח אירוע שערכה החברה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ב') באולם ריברסייד על גדות הירקון בתל אביב, בהשתתפות כ-200 לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

ארז אמר כי בשלוש השנים האחרונות החברה עוברת שינוי עמוק ודרמטי. "כשלנובו רכשה ב-2005 מיבמ (IBM) את חטיבת המחשוב האישי, המנכ"ל הכריז כי זה הצעד הראשון במסע אגרסיבי, שיהפוך תוך עשור את המותג הצנוע לכוח המרכזי בתעשיית ה-IT העולמית", ציין. "המשקיפים הציניים שמחו לשלוח חיצי לעג במנהל הצעיר שהאמין כי הוא יכול להיכנס לנעליים הגדולות של יבמ. מאז הספיקה לנובו להוביל את שוק המחשוב האישי יותר משנתיים ברציפות ובשנה האחרונה היא מציגה הצלחה גם בתחום הדטה סנטר. זאת, בעקבות רכישת קווי השרתים  X86של יבמ, בינואר 2015".

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

לדברי ארז, "השנה חוגגת לנובו 25 שנים של ספינת הדגל Think. פתרונות הדטה סנטר של החברה, ThinkSystem ו-ThinkAgile – מספקים לארגונים משאבים הניתנים להתאמה לצרכים המתפתחים שלהם".

הוא ציטט מחקר שערכה IDC בקרב מנמ"רים ומובילים טכנולוגיים בארגונים, לפיו 72% מהם גרסו שתמיכה בשינויים דיגיטליים ובצמיחה עסקית – הן הסיבות המובילות בקבלת החלטות לגבי תשתית ה-IT. מחקר נוסף ממנו ציטט ארז, העלה כי אף ש-42% מהמנמ"רים מבינים כי נדרש לחבר את ה-IT הארגוני לעסקי ליבה – רק מחציתם יודעים כיצד לעשות זאת.

שינוי באסטרטגיות התשתית הארגונית

על פי ארז, "בשלוש השנים האחרונות התקדם תחום הענן ההיברידי באופן משמעותי, כשבמקביל, ארכיטקטורות מוגדרות תוכנה ותשתיות אחודות – הובילו לתזוזה בסטטוס קוו עבור תשתיות IT בעסקים הגדולים ביותר. כדי להגיב לשינויים, ארגונים נדרשים להתמודד עם אתגרים, הכוללים שינוי באסטרטגיות התשתית שלהם, וכן לחשוב כיצד להכשיר אותם כבר כעת באופן הטוב ביותר לקראת העתיד".

"קו מוצרי התוכנה וקו מוצרי השרתים אותם השקנו", אמר ארז, "מהווים היום חלק משמעותי מתמהיל המכירות שלנו. מאז התחלנו למכור אותם, באוגוסט השנה, הם כבר מהווים 45% מכלל המכירות שלנו. הסדרות החדשות מחברות מזרח ומערב: מורשת של ימי יבמ – עם עלות אפקטיבית וזריזות של המזרח".

זה כשנה, אמר ארז, "אנו עסוקים בשינויים. בעולם המו"פ אנו משקיעים משאבים רבים, לרבות הקמה ותפעול של שבעה מרכזי מו"פ בעולם, המיועדים לתחום הדטה סנטר. אנו מתמקדים בחוויית הלקוח, בשיפור שביעות רצון הלקוחות הארגוניים".

לדבריו, "בעולם שרשרת האספקה דורגנו במקום ה-24 בעולם, וכיום אנו נמצאים במצב בו בתוך שבעה ימים אנו מסוגלים לספק 90% מהמוצרים שלנו – מהייצור עד עזיבת המפעל. יתרון תחרותי נוסף שלנו הוא אמינות: זמן נפילה נמוך, של חמש תשיעיות (99.999%) – גם במוצרים הבסיסיים".

"לנובו מייצרת ארבעה רכיבים מדי שניה, ו-100 שרתים בשעה", סיכם ארז, "יש לנו DNA של לקחת אחריות על טעויות ולהפיק את הלקחים מהן. אנו מחויבים לקידום חוויית הלקוחות הארגוניים בדטה סנטרים ולהפיכתם לאמינים וזריזים יותר, ועם ביצועים גבוהים יותר. נחזק את לקוחותינו הארגוניים ונספק מענה לכל אתגריהם העסקיים. נהפוך לכוח דיגיטלי מפרה בתעשיות  שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים