אירונאוטיקס הטמיעה את פתרון הגנת הסייבר של ניוטרון

ההטמעה בוצעה על ידי אינטנסיטי ● הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים באחרונה - היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים

אמיר שמר, סמנכ"ל וחבר הנהלה בניוטרון. צילום: יח"צ

אירונאוטיקס עוסקת בפיתוח ובייצור של מערכות מודיעין בעיקר באמצעות מל"טים. מרכז החברה נמצא ביבנה. מאז הקמתה בשנת 1997, אירונאוטיקס מפתחת מערכות מטוסים ללא טייס הנמכרות ביותר מ-50 מדינות. הטכנולוגיה שפותחה באירונאוטיקס משלבת מערכות בלתי מאוישות מסוגים שונים, הכוללות ציוד מעקב לצרכי מודיעין מגוונים.

פתרון הגנת הסייבר של ניוטרון נבדק על ידי אירונאוטיקס והוכיח עצירה של איומים לא ידועים, בזמן אמת. אירונאוטיקס אף נעזרת בשירותים של ניוטרון, המשולבים עם חדר המלחמה הגלובלי שלה, אשר מספק, בין השאר, עדכוני מודיעין וניהול משבר.

באירונאוטיקס החליטו לחזק משמעותית את תחנת המשתמש, שהיא בבחינת "הקו האחרון", שנחשב לחוליה החלשה בשרשרת. זאת, במקום לשים עוד ועוד פיירוולים.

לדברי ינאי ספינזי, מנמ"ר אירונאוטיקס, "רצינו פתרון הגנה בסייבר שיהיה חדשני וייתן מענה הוליסטי, ולא רק מענה נקודתי לאיום סייבר מסוים – למשל כופרות, או הגנה על ערוץ מידע מסוים. חיפשנו גם פתרון שיוכל לתת הגנה מניעתית באופן גנרי ככל שניתן, כך שהוא יספק תשובה גם למתקפות החדשות של מחר – ובזמן אמת. זאת, בניגוד למערכות שמספקות תחקור בדיעבד על נזק שכבר נגרם לארגון".

ניצול המשתמש וסקרנותו

לדברי אמיר שמר, סמנכ"ל וחבר הנהלה בניוטרון, "מהמקרים האחרונים בתחום אבטחת הסייבר, כולל המתקפות האחרונות, של WannaCry ו- Not Petya, ניתן להסיק כי מתקפה מסוג חדש עלולה לפגוע בכל ארגון. מחשבים נפרצים בשל ניצול חולשה במערכת ההפעלה וגם בשל ניצול המשתמש (וסקרנותו) באמצעות הנדסה חברתית".

"בחברה הבינו כי היערכות מאיפה תגענה המתקפות ומה יהיה סוגן – היא אתגר של אתמול. האתגר של היום ומחר הוא הגדול מכולם: איך ניתן להגן על הארגון מפני מתקפה מסוג חדש לגמרי, מבלי להכירה בכלל?".

שמר ציין כי "אירונאוטיקס מצטרפת לחברות מרכזיות בתחומי התעופה, ביטחון הפנים והבנקאות, בארץ ובעולם, שהבינו את חשיבות ההגנה מפני איומי הסייבר הלא נודעים. איומים אלה לעיתים קשורים למדינות עוינות. אנו צופים גידול משמעותי בצבר הלקוחות שיטמיע את המערכות המתקדמות שלנו".

רוני רויטמן ,מנכ"ל קבוצת אינטנסיטי גלובל (Intensity), הוסיף כי "בשנה האחרונה אנחנו מיישמים את הפתרונות של ניוטרון וכבר ערכנו מספר גדול של פרויקטי הטמעה בקרב לקוחות מובילים בישראל. מערכת ניוטרון, 'פרנואיד', היא היחידה שיודעת לעצור מתקפות חדשות, ולא ידועות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים