אמון בסייבר הישראלי: סופטבנק השקיעה 100 מיליון דולר בסייבריזן

התאגיד היפני השקיע את הסכום לבדו, בהמשך להשקעות קודמות בחברה הישראלית, שבהן עשה זאת עם אחרים ● החברה מפתחת פלטפורמת אבטחה עבור ארגונים, שמסייעת להם למנוע מתקפות, לאתר אותן ולפעול נגדן

ליאור דיב, מנכ"ל ומייסד משותף של סייבריזן. צילום: לואיז גרין

סייבריזן (Cybereason) הישראלית הכריזה הבוקר (ד') כי סיימה את סבב ההשקעה הגדול ביותר בתולדותיה, שבו גייסה מסופטבנק (SoftBank) היפנית סכום של 100 מיליון דולר.

זהו סבב גיוס ההון הרביעי של החברה. לפני פחות משנתיים היא השלימה סבבי גיוס שני ושלישי, בגובה כולל של כ-90 מיליון דולר. באותם סבבים, סופטבנק השקיעה בחברת הסייבר ביחד עם הקרנות CRV ,Spark Capital והקרן של לוקהיד-מרטין (Lockheed Martin), אלא שהפעם היא השקיעה את כל 100 מיליון הדולרים לבדה.

סופטבנק היא אחת מחברות הטכנולוגיה המובילות בשוק היפני. באוקטובר 2015 היא השקיעה בסייבריזן 59 מיליון דולר, מה שהביא להקמתה של סייבריזן יפן ולכניסתה של החברה הישראלית לשוק הסייבר האסייתי.

לימודי מכונה ו-Big Data לאבטחת סייבר

סייבריזן הוקמה לפני חמש שנים על ידי ליאור דיב, יונתן שטרים־עמית ויוסי נער, ומפעילה מרכז פיתוח בתל אביב ומשרדים בבוסטון, טוקיו ולונדון, בהם היא מעסיקה יותר מ-250 עובדים. החברה מפתחת פלטפורמת אבטחה עבור ארגונים, המאפשרת להם לפקח באופן רציף אחר המערכות השונות בארגון, במטרה לאתר תקיפות סייבר שונות. למערכת יש את היכולת לזהות, לחקור, לבודד ולעצור מתקפות בזמן אמת.

הפלטפורמה משלבת בין מנוע לימודי מכונה למנוע לניתוח Big Data, ומחפשת אחר חתימות ועקבות המסגירות פעולות זדוניות שונות, או פעולה שלא מתאימה לפרופיל המשתמש. היא אוספת מידע ממערכות הקצה בארגון ומנתחת את פעולותיהן, ומציגה את רצף האירועים מרגע תחילת ניסיון התקיפה, לצד הצעות מה לעשות בכדי לעצור אותה במהירות האפשרית.

הטכנולוגיה מאפשרת איסוף מידע ועיבוד נתונים בקצב של עד שמונה מיליון אירועים בשנייה ועל פי סייבריזן מפחיתה באופן משמעותי את זמן התגובה הנדרש לאיתור תקיפות סייבר, על בסיס זיהוי פעילויות זדוניות מוכרות ובלתי מוכרות. לחברה לקוחות הנמצאים ברשימת הפורצ'ן 1,000 (Fortune 1,000), ובהם בנקים ותאגידים פיננסים בינלאומיים, יצרני תרופות, חברות תוכנה ושירותי IT, תאגידי מזון וחברות קמעונאיות.

ליאור דיב, מייסד-שותף ומנכ"ל סייבריזן, אמר כי "אנחנו אף פעם לא נחים על זרי הדפנה, היות שברוב המקרים לתוקפים יש יתרון משמעותי על פני מרבית הארגונים. הגיוס מאפשר לנו להמשיך בקצב הגדילה, דרך ערוצי הפצה נוספים. השותפות של סייבריזן עם סופטבנק, שלה כוח מכירה עצום בקרב תאגידי ענק ביפן ובשוק הגלובלי, מאפשרת לנו להמשיך ולהרחיב את הנוכחות שלנו בשוק אבטחת הסייבר העולמי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים