Uteam העלתה לאוויר אתר חדש לבנק ירושלים

"הפרויקט הוא נדבך נוסף בתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית אותה עובר הבנק בשנים האחרונות - הוא מאפשר לנו להציע לגולשים זמינות גבוהה של האתר, ובאותו זמן לתמוך בצרכים עסקיים משתנים", כך לדברי אורלי אברמוביץ', מנהלת מחלקת יישומי ליבה וערוצים, בנק ירושלים

אורלי אברמוביץ, מנהלת מחלקת יישומי ליבה וערוצים בבנק ירושלים. צילום: דני שביט

Uteam מקבוצת IdeoDigital, העלתה לאוויר אתר חדש לבנק ירושלים. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים. הפרויקט ארך כמה חודשים והסתיים באחרונה.

במסגרת הפרויקט, הסבו אנשי Uteam את אתר האינטרנט השיווקי של בנק ירושלים מפלטפורמת SharePoint לפלטפורמת ניהול התוכן Umbraco.

הפלטפורמה החדשה מאפשרת ללקוחות כל הבנקים גלישה רספונסיבית לאתר, עם יכולת גבוהה של תאימות לטלפונים ולטאבלטים. עוד מאפשרת הפלטפורמה גישה לדפי מידע אודות מוצרים בנקאיים ולביצוע פעולות אותן פיתח הבנק בשנים האחרונות.

עבור צוות הדיגיטל וצוותי הפיתוח באגף המחשוב של הבנק, הפלטפורמה החדשה מאפשרת תמיכה בתכנים דינאמיים, בדיקות מקדימות למובייל, עלייה מהירה לאוויר עם דפים חדשים וכן תחזוקה פשוטה וקלה יותר של האתר.

במהלך הפרויקט, צוות Uteam עבד בשיתוף פעולה עם אנשי ה-IT, השיווק והתוכן של הבנק, במטרה לפתח תהליך ניהול תוכן, שיתמוך בגורמים העסקיים בבנק וימנף את פעילותם.

הדיגיטל משנה את פני עולם הבנקאות

"הפרויקט הזה נולד מתוך הצורך לתמוך בעולם העסקי המשתנה – עולם שבו הדיגיטל משנה את פני עולם הבנקאות ואת האופן בו לקוחות צורכים שירותים פיננסיים", אמרה אורלי אברמוביץ', מנהלת מחלקת יישומי ליבה וערוצים, באגף המחשוב של בנק ירושלים.

לדבריה, "ההסבה לפלטפורמת Umbraco היא נדבך נוסף בתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית אותה עובר הבנק בשנים האחרונות. היא מאפשרת לנו להציע לגולשים זמינות גבוהה של אתר האינטרנט, ובאותו זמן לתמוך באופן גמיש, פשוט ומהיר – בצרכים עסקיים משתנים".

"האתגר המרכזי שהציבו לנו, היה לפתח את האתר ברמה איכותית ובלוח זמנים  מוגדר ומדויק", אמר יעקב לבסקי, מנהל הפיתוח ב-Uteam. "על מנת לעמוד באתגר, השתמשנו במתודולוגית פיתוח אג'ייל, והאתר הושק במועד המתוכנן".

לדברי דרור שקד, מנכ"ל Uteam, "המערכת תומכת בקשת רחבה של יישומים ופונקציונליות שמומחי התוכן והשיווק של הבנק הגדירו מראש, כולל: הפרדה מוחלטת בין העיצוב לקוד, ממשק ניהול נוח ופשוט לשימוש, ביצועים גבוהים, הכנה לפיתוח נקי ופשוט שיאפשר הרחבות עתידיות ועוד".

"מערכת Umbraco יכולה לשרת את כל המחלקות בארגון, בהתאם לדגשים ולצרכים של כל אחת, ותומכת בניהול חכם וגמיש התומך בקידום המטרות העסקיות של הבנק בצורה חלקה ויעילה."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים