סיטריקס מוכרת את יחידת השיתופיות המקוונת שלה תמורת 1.8 מיליארד דולר

העסקה עם LogMeIn צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2017 ● המיזוג של היריבות ייצור חברה גדולה, שתהווה תחרות לשחקניות בשורה הראשונה בתחום

קיריל טאטארינוב, נשיא ומנכ''ל סיטריקס. צילום: יח"צ

LogMeIn קונה את GoTo, יחידת השיתופיות המקוונת של סיטריקס (Citrix) תמורת 1.8 מיליארד דולר. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של 2017.

המיזוג של LogMeIn עם יריבתה, ייצור חברה גדולה שתהווה תחרות לשחקניות בשורה הראשונה בתחום, ובהן סיסקו (Cisco) ומיקרוסופט (Microsoft).

העסק המשולב יגלגל הכנסות שנתיות של יותר ממיליארד דולר, ימנה כמעט 3,000 עובדים ויהיו לו יותר מ-2 מיליון לקוחות ברחבי העולם. המיזוג הוא תולדה של תוכניות סיטריקס למכור את היחידה, שהונחה על המדף בנובמבר 2015.

יחידת GoTo של סיטריקס כוללת כמה מוצרים ידועים, ביניהם GoToMeeting ,GoToAssist ,GoToMyPC ,Grasshopper ו-OpenVoice. כלל המוצרים מספקים יכולות לשיחות ועידה, עם מהירות, פרודוקטיביות וקלות.

כלים שלובים

GoToMeeting כוללת כמה תכונות כמו סאונד משולב, רשת ויכולות לשיחות ועידה בווידיאו באיכות HD – והכול בממשק אחד. התוכנה נתמכת על ידי כל הפלטפורמות הניידות. כלי סיטריקס ישתלבו יחד עם אלה של LogMeIn, ביניהן: LogMeIn Rescue ,BoldChat ו-LastPass.

"יחד נוכל לשרת טוב יותר את הצרכים של הלקוחות שלנו, תוך האצת חדשנות במוצרים והרחבת ההיצע למשתמשי הלקוחות הארגוניים", אמר ביל וגנר, נשיא ומנכ"ל LogMeIn. "השילוב של GoTo ו-LogMeIn יהיה משבש במובן החיובי ויגדיר מחדש מושגים כמו שיתופיות והעמקת הקשר עם הלקוחות".

תחומי התקשורת הארגונית והשיתופיות המקוונת הואצו בשל המגמות הטכנולוגיות השונות, ובהן העבודה מהבית, העבודה מרחוק, אינטרנט של הדברים, ניידות ומחשוב ענן, וכן BYOD – "הבא את המכשיר הפרטי שלך מהבית לעבודה".

להניב יותר ערך

בתגובה למגמות אלו, הספקיות השולטות בשוק, בראשן סיסקו עם עסקי Spark ו-WebEx, וסקייפ (Skype) של מיקרוסופט – שינו את המודלים העסקיים שלהן וביצעו רכישות בתחום.

סיטריקס הייתה נתונה בלחץ מצד בעלי המניות שלה בשנה שעברה – ובראשן אליוט השקעות (Elliott Management) – כדי לארגן מחדש את עסקיה ולהניב יותר ערך לבעלי המניות.

קיריל טאטארינוב, נשיא ומנכ"ל סיטריקס, אמר כי העסקה תאפשר לחברה להתמקד במוצרים האחרים שלה, לרבות XenDesktop ו-XenApps, "ולהאיץ את מימוש האסטרטגיה שלנו – לספק טכנולוגיות משולבות טובות למשלוח מאובטח של אפליקציות ונתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים