עסקת ענק: NICE רוכשת ספקית מרכזי שירות לקוחות בענן בכמיליארד דולר

רכישת inContact מבוצעת על פי שווי של 14 דולר למנייה, ו-NICE מתכוונת לממן אותה מקופת המזומנים שלה ומלקיחת חוב של עד קרוב לחצי מיליארד דולר ● שתי החברות יציעו במשותף פתרונות לשוק הקונטקט סנטרים כשירות

ברק עילם, מנכ"ל נייס.

NICE הודיעה היום (ד') על עסקת ענק, במסגרתה היא רוכשת את inContact, שמספקת מרכזי שירות לקוחות בענן. סכום הרכישה עומד על 940 מיליון דולר.

שתי החברות יציעו במשותף פתרונות לשוק הקונטקט סנטרים כשירות (CCaaS – ר"ת Contact Center as a Service), שלדברי NICE גדול בצורה משמעותית משוק היעד הנוכחי שלה. בנוסף על כך, שתי החברות יאפשרו לרשת השותפים שלהן להציע ללקוחות מגוון פתרונות בתחום.

על פי תנאי ההסכם, NICE תרכוש את inContact עבור 14 דולר למנייה במזומן. החברה מתכננת לממן את הרכישה מקופת המזומנים שלה ולקיחת חוב של עד כ-475 מיליון דולר. העסקה צפויה להיסגר לפני תום 2016, בכפוף לקיומם של תנאים מסוימים, הכוללים קבלת אישורים רגולטוריים ואישור בעלי המניות של inContact. החברה צופה שלרכישה תהיה תרומה חיובית לרווח על בסיס Non-GAAP ב-2017.

ב-NICE, שמספקת יישומי שירות לקוחות מבוססי אנליטיקה, מעריכים שרכישה זו תציב אותה בראש ספקי מוקדי שירות הלקוחות בענן. בנוסף, היא תאפשר לה גישה לארגונים בכל הגדלים – מהעסקים הקטנים ביותר ועד לחברות בפורצ'ן 100 (Fortune 100).

ל-inContact יאפשר ההסכם להציע את פתרונות הענן שלה לבסיס לקוחות רחב יותר, ולהציע ללקוחותיה הקיימים פתרונות WFO ואנליטיקה.

על פי הרוכשת, "החיבור בין תשתית ליישומים מקדם את הפיכתו של מוקד שירות הלקוחות ל-Experience Center. זה מאפשר חיבור מבוסס אנליטיקה מתקדם של לקוחות, עובדים וערוצי תקשורת, בצורה שמתמקדת בהתאמה אישית בזמן אמת ובמענה להעדפות המשתנות של הלקוחות".

ברק עילם, מנכ"ל NICE, אמר כי "היום אנחנו יוצאים למהלך המשמעותי ביותר מזה שנים, עבור החברה ועבור עולם שירות הלקוחות. יחדיו, NICE ו-inContact משלבות יישומי אנליטיקה ומרכז שירות לקוחות עם תשתית מרכז שירות לקוחות בענן".

לדברי פול ג'רמן, מנכ"ל inContact, שימשיך להוביל אותה תחת החברה הממוזגת, "יחד עם NICE נאיץ את המעבר של מוקדי שירות הלקוחות לענן עבור ארגונים בכל גודל. נמשיך לעבוד עם שותפינו הרבים ועם עובדינו כדי לאפשר מהפכה בעולם שירות הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים