אינטגריטי הטמיעה פרויקט וירטואליזציה של סיטריקס בפרטנר

היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים, כאשר הוא החל לפני חצי שנה ומסתיים בימים אלה ● נדב הברי, מנהל מחלקת תשתיות ליבה, פרטנר: "אנו מאפשרים לעובדי המטה נגישות מהירה למידע, תוך צמצום של השימוש במחשבים נייחים וניידים"

אינטגריטי תוכנה

אינטגריטי הטמיעה פרויקט וירטואליזציה של תחנות קצה, VDI, מבוסס סיטריקס (Citrix) בפרטנר. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים, כאשר הוא החל לפני חצי שנה ומסתיים בימים אלה.

הפרויקט בפרטנר נועד לשדרג את סביבת העבודה לעובדי החברה, על ידי הטמעת פתרונות מחשוב וירטואליים (Virtual Desktop Infrastructure), המאפשרים סביבת עבודה בעלת נגישות למידע מכל מקום, מהירות מירבית, גיבוי, אחסון רחב יותר, שימוש יעיל בטכנולוגיה וחסכון בציוד הקצה.

הפרויקט בפרטנר משרת אלפי עובדים בחברה, ביניהם אנשי פיתוח, IT וניהול איכות, המשתמשים בו זמנית בטכנולוגיית סיטריקס, שמבוססת על עיקרון ה-Shared Desktop. עקרון זה מאפשר שימוש יעיל ומירבי בטכנולוגיה, תוך חיסכון במחשבי קצה, צמצום תקלות, הגברת אבטחת מידע ופריסה מהירה יותר של מחשוב הקצה.

הרחבת השימוש ב-VDI מהווה נדבך נוסף להשקת חוות השרתים של החברה, שהושקה ברבעון השני השנה, המשתרעת על שטח של 1,500 מ"ר.

לדברי נדב הברי, מנהל מחלקת תשתיות ליבה בפרטנר, "פתרון ה-VDI שהוטמע בחברה הביא לשדרוג של סביבת העבודה. אנו מאפשרים לעובדי המטה נגישות מהירה למידע, תוך צמצום של השימוש במחשבים נייחים וניידים, על ידי שימוש בתחנות Thin Client קיימות". הברי ציין כי "יתרון נוסף של הפרויקט הוא היכולת לעשות שימוש במשאבים שכבר הושקעו בעולמות ה-IT, ללא צורך בהשקעה נוספת. הפתרון מעניק מענה איכותי למשתמשים, ובנוסף מספק יכולת שרידות של מערכת ההפעלה וטיפול מהיר בתקלות חומרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים