רז ברטוב מונה לסמנכ"ל חטיבת הטכנולוגיות של פרטנר

החטיבה תמוזג עם חטיבת מערכות המידע והפיתוח, שברטוב ניהל עד כה ● ברטוב, שהחל את דרכו בפרטנר לפני 12 שנה כתוכניתן, צמח מלמטה וקודם לתפקיד בכיר

רז ברטוב, סמנכ"ל חטיבת הטכנולוגיות של פרטנר

רז ברטוב, מנהל חטיבת מערכות המידע והפיתוח של פרטנר, מונה אתמול (ב') לסמנכ"ל ואחראי על חטיבת הטכנולוגיות של החברה. שתי החטיבות ימוזגו וברטוב יהיה אחראי על שתיהן.

ברטוב הוא מהעובדים הוותיקים בפרטנר. הוא הצטרף אליה לפני 12 שנים והחל את דרכו כתוכניתן. הוא העובד הראשון בחברה שהחל בתפקיד זוטר והגיע למעמד הבכיר של מנמ"ר ואחראי על החטיבה הטכנולוגית.

מינויו של ברטוב מגיע לאחר שבמרץ השנה פרש מאיר אהרוני מתפקידו כמנמ"ר פרטנר,  לאחר שמונה למנמ"ר לאומי קארד. מאז לא היה מנמ"ר בחברה.

בשתי החטיבות עובדים כ-500 עובדים ועל פי ההערכות לא צפויים פיטורים, מאחר שאין תפקידים חופפים ביניהן.

מערכות המידע של פרטנר פועלות בין היתר בסביבת CRM של סיבל (Siebel) מבית אורקל (Oracle) וכן על ERP של אורקל. החברה מיישמת ארכיטקטורת ענן פרטי בחוות השרתים שלה ומפעילה שלושה מרכזי התאוששות מאסון בדטה סנטרים שונים ברחבי הארץ.

ברטוב אישר את המינוי בתשובה לפניית אנשים ומחשבים. הוא ציין שהוא מתרגש מאוד מאחר שצמח מלמטה. לדבריו, "אני מוכן לקראת האתגרים הרבים שעומדים בפניי ובראש ובראשונה, התחלת המיזוג בין שתי החטיבות – דבר שלא היה ידוע עד עכשיו לעובדים רבים בחברה".

לדבריו, "חלק מהאתגרים שעומדים בפני החטיבה הממוזגת היא לממש את האסטרטגיה החדשה של פרטנר, שממצבת את החברה לא רק כחברת תקשורת אלא גם כאינטגרטור לכל דבר וכשחקן מרכזי בשוק ה-IT". החברה מבצעת מהלכים לצורך כך בחודשים האחרונים.

מספר פרישות של בכירים מפרטנר

בתקופה האחרונה פרשו מספר בכירים מפרטנר. אתמול (ב') נמסר על פרישתו של ברוך פוגל, ממלא מקום מנהל חטיבת הטכנולוגיה, לאחר 15 שנות עבודה בחברה.

אתמול גם פורסמו התוצאות הרבעוניות של פרטנר, שהצביעו על ירידה ברווחיות החברה ועל קיטון במספר הלקוחות שלה. עובדות אלה מסבירות את האסטרטגיה של פרטנר להתרחב לשוק הארגוני ולהתחרות בחברות שירותי האינטגרציה הוותיקות. בחברה הסבירו את התוצאות ברגולציה ובחוסר הבהירות המתמשך בענף הטלקום.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דני הצדיק

    דווקא זה נראה נראה יותר שיגרום לעליה

אירועים קרובים