BMC בדיסניוורלד – חלק ב'

במהלך חול המועד סוכות, בשבוע שעבר, חזרה BMC לערוך את הכנס המסורתי השנתי ללקוחותיה, אותו לא ערכה בשנים האחרונות. הפעם נערך הכנס בדיסניוורלד שבאורלנדו, פלורידה, בהשתתפות כ-1,500 לקוחות, שותפים עסקיים ומנהלי החברה מרחבי העולם. מישראל השתתפו נציגי לקוחות מבזק בינלאומי ומאמדוקס.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

ביצ'מפ מוצא ל-BMC כר רחב לצמיחה, בעידן החדש והדיגיטלי, שבמרכזו עומדת חוויית הלקוח. הרי BMC היא זו שהמציאה את קטגוריית התוכנות לניהול שירותי IT, מה שכונה בתעשייה ITSM. זה העידן השלישי בתעשייה מאז נוצר המחשוב הארגוני, עם הכרזת מחשבי משפחת מערכות ה-S/360 על ידי יבמ (IBM). העידן הראשון כונה עידן המיינפריים והטרמינלים, השני – עידן הרשת המקומית של שרת/לקוח והרשת העולמית של האינטרנט, ובעידן הנוכחי הכול דיגיטלי. העידן הזה מחולק למדיה חברתית, Big Data, ענן ומובייל.

הסיסמה החדשה של BMC החדשה היא "Bring"IT to life". פירושה הוא, על פי ביצ'מפ, שחוויית השימוש של הלקוח תהיה אינטואיטיבית, בין אם המערכת נמצאת בענן או במחשב הארגוני. אנשי התקשוב חייבים לדעת מה המשתמשים מצפים לעומת מה שהם חווים בפועל. ביצ'מפ  טוען שמחלקות טכנולוגיית המידע בארגון יוכלו לספק בעתיד תמיכה עסקית המבוססת אך ורק על יכולת מערכות התקשוב שלהם, לנפק אוטומטית משאבים שיספקו את שירותי ה-IT. הוא הציג את המודל החדש בו אמורים לפעול המנמ"ר ומחלקת התקשוב, המודל בו עליהם לספק שירותים למשתמשים העומדים בשתי הדרישות הנוגדות לכאורה. דרישה אחת היא אספקת שירותי IT אמינים, נגישים וזמינים, מה ש-BMC מכנה תעשייתיים (Industrialized), והדרישה השנייה היא שאותם השירותים יסופקו מידית, כראוי למדיניות החדשנות של הארגון, שמאפשרת לו להצליח. כלומר: שמירה על הקיים כהישרדות ופיתוח חדשני להצלחה.

זו תמצית המוטו החדש של BMC, לפיו הפתרונות שלה הם גם תעשייתיים (Industrial IT) וגם חדשניים (Innovation IT).


MyIT היא אפליקציה מדליקה, שמדגימה את התפיסה של חוויית משתמש מתחום עולמה של BMC – מרכז שירות לקוחות שהם עובדי הארגון. האפליקציה משמשת כמיליון עובדים ברחבי העולם. היא מספקת לכל עובד תשובות ומציעה כלים לטיפול, לפי מיקומו, תפקידו והעדפותיו. כך, האפליקציה מבטלת את הצורך בפניות השירות המסורתיות והטרחניות, עתירות הטפסים ושיחות הטלפון, ומעלה את שביעות הרצון של העובדים. היא מתבססת על חוכמת המוני קריאות השירות שכבר התבצעו. לארגון חוסכת MyIT משאבים רבים של עובדים, כסף וזמן.

ביצ'מפ התייחס גם להזדמנות של BMC לחדשנות בתעשייה, שנמצאת בשלב ה-SMAC (ר"ת Social, Mobile, Analytics, Cloud). לדבריו, המדיה החברתית, המכשירים הניידים, הניתוח האנליטי והמעבר לענן הם הכוחות המניעים בניהול מערכות ה-IT. הוא ציין כי היישומים המתקדמים משתמשים במשאבי הענן, ברכיבים של מערכות legacy ובסביבות IT מבוזרות. האתגר עבור מחלקות IT הוא ניהול סביבה מורכבת זו, ובפרט ביצוע ניתוח של שורש הבעיות, ניפוק אוטומטי ודינמי של קיבולות וטיפול מהיר בדרישות הולכות וגוברות לשירותים חדשים.

לאחר שסיים את דבריו נשאר ביצ'מפ להאזין לדוברים האחרים – מנהלים שהוא הביא לחברה לאחר רכישתה והפיכתה לפרטית. כפי שביצ'מפ אומר, הוא קיבל אור ירוק להביא מנהלים דינמיים וחזקים, שיתאימו יותר לעידן החדש. כך הוא החליף את (כמעט) כל שדרת הבכירים המדווחים לו ישירות, ביניהם את הנשיאים של חמשת קווי המוצרים. היחיד שלא הוחלף הוא גור שטייף, נשיא חטיבת Workload Automation, שהגיע ל-BMC עם רכישתה של המימד החדש לפני כ-19 שנים תמורת כ-700 מיליון דולר. המוצר העיקרי של המימד החדש, Control M, מהווה עד היום מנוע צמיחה נאה לחברה.

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים