תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - E-GOV

מלם תים העניקה חסות פלטינום ל-EGOV/KMDM

החברה הציגה בכנס מגוון פתרונות המותאמים למגזר הפרטי והממשלתי בעולמות הדיגיטליים וניהול המסמכים

11/12/2017 11:04
מלם תים

מלם תים, קבוצת ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, העניקה חסות פלטינום לכנס E-GOV ולכנס KMDM, של אנשים ומחשבים, אשר נערכו במשותף והציגה מגוון מפתרונות החברה, המיועדים למגזר הפרטי ובעיקר למגזר הממשלתי.

במסגרת הרצאתו בכנס, בנושא "דיגיטל = חדשנות, שיתוף וידע", אמר יניב לוי, CTO בחטיבת התוכנה של מלם תים, כי "המנהל הטכנולוגי בארגונים נדרש כיום לפתרונות דיגיטל בסביבה מורכבת מאי פעם, שקוראת לשינוי בסדר העדיפויות ובשיטות ניהול טכנולוגיות המידע. זאת על מנת לספק שירותים בצורה יעילה, עם חוויית שימוש אופטימלית עבור מגוון משתמשים, שצורכים את השירות ממסכים בגדלים שונים, ממערכות הפעלה שונות ובטכנולוגיות ענן. כל זאת, תוך שמירה על עלויות פיתוח ותחזוקה נמוכות ככל האפשר".

במסגרת הכנס, הציגה מלם תים מגוון רחב של פתרונותיה המובילים, אשר נתפרו במיוחד עבור הלקוחות ונותנים מענה למגוון רחב של צרכים בעולמות הדיגיטליים וניהול המסמכים.

בנושא טפסים דיגיטליים ואוטומציה של תהליכים הוצגה AgilePoint , אשר מלם תים היא המשווקת היחידה שלה בישראל – מערכת BPM מתקדמת (Business Process Management ), הכוללת חבילת תוכנה חדשנית ורבת יכולות לניהול תהליכים עסקיים (Workflows) ולפיתוח יישומים חכמים, מונחי תהליכים, ללא כתיבת קוד, תוך קישור בין ממשקי אדם, מערכות מידע, טפסים ארגונים ויישומים ניידים. כל זאת תוך הטמעה קלה ומהירה בארגון.

בין לקוחות הפתרון בישראל נמנות: מרכז אקדמי רופין, עיריית תל אביב, ECI, שב"ס, סלקום, אלביט ועוד. בנוסף, הוצגו מגוון של פתרונות דיגיטליים להתייעלות העסק של EasySend, חברה צעירה ודינאמית, אשר הוקמה במטרה לייעל חברות וארגונים גדולים על ידי פיתוח פתרונות דיגיטליים נקודתיים המותאמים לשימוש מכל מחשב וטלפון נייד. בין יתר הפתרונות הדיגיטלים של החברה: טפסים דיגיטליים, חתימה אלקטרונית, אנליטיקס, התייעלות מוקדי שירות וסוכן דיגיטלי.

בנושא ניהול מסמכים הוצגה בכנס מערכת של OpenText אשר מלם תים היא שותף Gold שלה. לדברי לוי, "זהו הפתרון המוביל בעולם לניהול תוכן ארגוני, הכולל מסמכים, מיילים – ארכוב ואחזור, תמיכה ברגולציות מקומיות ובינלאומיות.

כמו כן, הוצגו פתרונות מתקדמים לסביבת SharePoint המאפשרים ניהול מתקדם ויעיל של תשתיות SP וכן הסבות אוטומטיות לסביבות 365 ועוד. הוצג גם פתרון Infowise המאפשר ניהול גרסאות מתקדם, אפשרויות חיפוש מתקדמות, תיוג מסמכים, התאמה לתהליכים באמצעות זרימות עבודה והתראות ברמת קיסטום. הפתרון מאפשר ללקוח יכולות רבות, Out of the Box, ללא צורך בפיתוח רחב מעל המערכת".

בנושא פורטלים ארגוניים הציגה מלם תים את SharePoint / SharePoint ONLINE – הפתרון להנגשת מידע לעובדים מכל מקום ומכל מכשיר, כולל תקשורת ארגונית, מיכון טפסים ותהליכים בארגון, איזור אישי לעובד, שיתוף מידע בין עובדים וקהילות ידע.

לדברי שרון עזרא, סמנכ"ל האחראי על חטיבת הפרויקטים וחטיבת המומחים הטכנולוגיים במלם תים: "החברה מציעה סל מוצרים מגוון הפונה לכל פלחי השוק, לרבות המגזר הציבורי והממשלתי, גם בעולמות הדיגיטל, כמענה למגמת הטרנספורמציה הדיגיטלית, המותאמים לעולם העסקים הדינאמי, המצריך מעבר מידע מהיר בתוך הארגון ומחוצה לו ומביאה עמה ניסיון של מומחים מהשורה הראשונה בפיתוח ויישום טכנולוגיות מתקדמות, בפרויקטים מורכבים, הדורשים גמישות ויצירתיות".

בתחום ניהול ידע למוקדי שירות הציגה מלם תים את הפתרון של Kana, המאפשר אינטגרציה למערכת CRM וכולל מערכת עזרה לאתרי אינטרנט ולמערכות אפליקטיביות וכן מערכת EPSS.

Easy Teach הוא הפתרון אותו הציגה מלם תים בתחום פלטפורמת למידה, באמצעותו ניתן לייצר, לנהל ולהטמיע קורסים ללמידה אונליין, הכוללים יכולות מתקדמות של שיעורים, צ'אטים, פורומים ועוד ומאפשרים גישה לכולם מכל מקום.

בנושא הנגשת אתרים ואפליקציות, הציגה מלם תים את פתרון Makesense – מהחברות המובילות בנושא הנגשת האתרים. "

מדובר בפלטפורמת ענן המאפשרת להתאים ולהנגיש את אתר האינטרנט לבעלי מוגבלויות לפי תקן AA* ולפי דרישות החוק, באמצעות הטמעת שורת קוד באתר האינטרנט", אמר לוי והוסיף כי "זהו פיתוח ישראלי המאפשר להתאים ולהנגיש כל דף באתר האינטרנט ללא צורך בפרויקט ארוך ומסובך".

"ייחודו של הכלי בהשוואה לפתרונות אחרים בשוק בא לידי ביטוי במהירות היישום, באבטחת המידע שלו, בתמיכה בדפדפנים ובמובייל ובאיכות השינוי שמבוצע באתר על מנת להפוך אותו לנגיש לקהלים שונים".

אירועים קרובים