תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - ITNAVPro

ITNAVPro השיקה חזון עסקי וטכנולוגי לעולמות ה-Contact Center

26/09/2017 11:17
המעבר לדיגיטל במרכז החזון של ITNAVPro

ITNAVPro השיקה לאחרונה חזון עסקי וטכנולוגי. החזון – IMPACT 2025 – לווה בהצגה של אסטרטגיה חדשה שבמרכזה – Personalized Digital Experience – יישום של חוויה דיגיטלית עשירה לעולמות ה-Contact Center.

את ההשקה ביצעה ITNAVPro במסגרת אירוע חברה באי היווני רודוס בהשתתפות עשרות עובדים ובני משפחותיהם. בראיון משותף עם יאיר אריאלי, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי ב-ITNAVPro, וסיגל רוזן, מנהלת משאבי האנוש בחברה, הם מציגים את ההשלכות של האסטרטגיה החדשה – הן ברמת החברה והן ברמת השוק.

אירוע ההשקה של החזון החדש. עומד בצד שמאל – יאיר אריאלי,סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי ב-ITNAVPro. צילום: יח"צ

אירוע ההשקה של החזון החדש. עומד בצד שמאל – יאיר אריאלי,סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי ב-ITNAVPro. צילום: יח"צ

ITNAVPro מתמחה בתחומי טכנולוגיות למוקדים ו-Contact Center, בדגש על שילוב חוויה דיגיטלית עשירה ומתקדמת.

ITNAVPro הוקמה לפני למעלה מעשור, החברה ביצעה מאז מאות הטמעות ופרויקטים בארגוני אנטרפרייז מובילים, בהם: פיננסים, ביטוח, שירותי בריאות, חברות תקשורת, ארגונים ממשלתיים, ועוד.

ITNAVPro משמשת שותף עסקי של היצרניות הבאות: Nice ,Mitel ,Genesys ,inContact ,Verint ,Avaya ,Blueworks ,Geomant ועוד.

שינויים בציפיות הלקוח בעידן הדיגיטלי

"המטרה שלנו הייתה להציג ללקוחות ולעובדי החברה אופק טכנולוגי ועסקי קדימה המתאים את עצמו לתקופה בה אנו נמצאים", ציין אריאלי.

לדבריו, "אנחנו רואים סדרה שלמה של שינויים שהתרחשו בשוק בשנתיים האחרונות, שבמרכזם מספר אספקטים מרכזיים: רב-ערוציות מלאה, התאמה לעידן הדיגיטלי והצורך בפרסונליזציה של חוויית השירות".

אריאלי הוסיף כי "הכוח עבר ללקוחותיהם של הארגונים בהם אנו פועלים. הם אלו שבמרכז ואפשרויות הבחירה נמצאות בידיהם. אם לא יטופלו במהירות וביעילות, אם הארגון לא יספק להם חוויית שירות נעימה ואיכותית, אז קיימת סכנה שהלקוח ינטוש ויעבור לתחרות".

דבר זה, אמר, "מחייב ארגונים לבחון מחדש את עולמות השירות שלהם – בדגש על עולמות המוקדים וה-Contact Center – לראות שהם מותאמים לטפל בלקוחות שכבר נמצאים עמוק בתוך העולם הדיגיטלי, ומצפים לקבל שירות בקצב מהיר ויעיל גם באינטראקציות שלהם מול ה-Contact Center. מאידך, קיים צורך לבצע איזון בין דרישות הלקוח ובין מטרות הארגון, ולבצע אופטימיזציה בין הערוצים".

"בנינו חבילה שלמה – טכנולוגית ועסקית – שמטרתה לספק בדיוק את זה", סיכם אריאלי, "כולל השותפויות הנכונות, שיאפשרו לארגון לייצר פלטפורמת שירות חכמה, אחודה ויעילה. האסטרטגיה שלנו שמה דגש על הדרך שהארגונים צריכים לעבור כדי לבצע שילוב אפקטיבי של עולמות הדיגיטל בעולמות שירות הלקוחות, והחשיבות שבבחירת השותף הנכון לעבור יחד עימו את השינוי".

גיוס עובדים חדשים

רוזן ציינה כי "אחד מעמודי היסוד שלנו כחברה, הוא המנוע האדיר של מצוינות והצלחה שמביאים העובדים שלנו לארגון".

הנבחרת המנצחת של ITNAVPro: עובדי החברה ובני משפחותיהם. צילום: יח"צ

הנבחרת המנצחת של ITNAVPro: עובדי החברה ובני משפחותיהם. צילום: יח"צ

"בשלוש השנים האחרונות הגדלנו את המשאב האנושי שלנו בגיוס הנגזר נטו מגידול בהיקפי הפעילות של החברה".

"חזון Impact 2025 מועצם בזכות המשאב האנושי בחברה, וההבנה שאחד היתרונות הגדולים שלנו בשוק הינו העובדה שעובדינו מכירים בצורה הכי קרובה ואינטימית את הארגונים והסביבה הטכנולוגית שהם פועלים בה, הניסיון העשיר שהם מביאים, והיציבות הנובעת מחברה המעריכה ומוקירה".

"באירוע החברה ברודוס ציינו לשבעה מהעובדים שלנו עשור שנים עשייה ועבודה בחברה. בחרנו לחגוג עם העובדים ומשפחותיהם המהווים חלק בלתי נפרד ממשפחת ITNAVPro".

רוזן סיכמה כי "אנחנו רואים את יציבות המשאב האנושי כחלק אינטגראלי מיכולתנו להשיג את מטרות Impact 2025, ונמשיך לקדם ולהעצים את אנשינו על מנת להעמיד את עצמנו בחוד חנית הטכנולוגיה והשירות".

לפרטים נוספים אודות ITNAVPro לחצו כאן.

אירועים קרובים