תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Priority

FBC טכנולוגיות מציגה: התייעלות ארגונית באמצעות BIP

25/06/2017 16:36
טל פרנקל, מנכ"ל FBC. צילום: יח"צ

FBC טכנולוגיות, המתמחה במתן פתרונות כוללים של מכירה, הטמעה, פיתוח והדרכה עבור תוכנת פריוריטי (Priority), מובילה כיום בתחום ה-BI (ר"ת Business Intelligence) עם פיתוחם של כלים חדשים ואינטגרטיביים עבור לקוחות פריוריטי.

תחום זה הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות עם ההבנה של חברות ועסקים כי נדרשת התייעלות ארגונית ושיפור תוצאות עסקיות באמצעות אנליטיקה של הנתונים הנצברים במערכת המידע הארגונית.

FBC צברה ניסיון בפרויקטי BI |Custom made בחמש השנים האחרונות לאחר שהקימה מחלקת BI הכוללת אנליסטים העוסקים בפיתוחם של מוצרים חדשים באמצעות כלי ה-BI המובילים כיום בשוק העסקי (Qlik-View ,Qlik-Sense ,Tableau ו-Power BI) .

פרויקטי BI ה-Custom made מתאימים לארגונים בעלי יכולת כספית לבצעם בעלויות יחסית גבוהות ביחס להשקעה בפריוריטי, אך מתאימים ל-20% מהחברות הממוחשבות בפריוריטי.

במסגרת פיתוחים אלו בנתה החברה מודלים ו-Dashboards המוכנים להפעלה כמעט מיידית, במטרה להעניק ללקוחות כלים מהירים ויעילים להתייעלות ארגונית.

מענה לסוגיות ניהוליות ועסקיות בזמן אמת ובכל העולמות

FBC מכריזה על מוצר חדש שמתאים ל-80% מהלקוחות ב-80% מהמקרים שנקרא BIP (ר"ת Business Intelligence on Priority), שמטרתו יצירת אינטגרציה בין כלי ה-BI לבין הפריוריטי, כאשר השימוש ב-BIP מעניק לחברות וארגונים יתרונות רבים וביניהם מתן מענה לסוגיות ניהוליות ועסקיות בזמן אמת ובכל העולמות; שיפור יכולתם של מנהלים ובעלי תפקידים בארגון לקבל החלטות מבוססות נתונים; חסכון ניכר במשאבי ניהול תוך התמקדות במשמעות המידע המתקבל וכן שליפה והצלבת מספר בסיסי נתונים.

ההצגה הוויזואלית של הנתונים באמצעות כלים אלו מאפשרת ניתוח מהיר ומעמיק של נתונים תוך ביצוע סימולציות המאפשרות חיזוי מציאות וכן קבלת התראות על פי התקיימותם של תרחישים וגמישות לשינויים במערכת המידע הארגונית.

היתרון המרכזי של FBC בתחום הינו התמחותה של החברה בשני עולמות מקבילים: הן בתחום ההטמעה, היישום והפיתוח במערכת פריוריטי והן בתחום ה-BI.

חסכון ניכר במשאבי זמן, כסף וכוח אדם

יתרון זה מאפשר ללקוחות לשלב בין שני העולמות באופן פשוט ואינטגרטיבי, כאשר כחברת יישום והטמעה מכירה FBC את המערכת על בוריה וכן יודעת לקרוא את בסיסי הנתונים של הלקוח באופן מהימן, מדויק ומהיר ומן הצד השני יכולה להתאים ללקוח פתרונות בתחום ה-BI המתבססים על הכרות מעמיקה זו.

יתרונה של FBC בתחום מעניק ללקוחות פריוריטי את היכולת להטמיע את תחום ה-BI בחברתם ביתר קלות, באופן מדויק יותר וביעילות מרבית, תוך חסכון ניכר במשאבי זמן, כסף וכוח אדם.

לדברי אושר ששוני, מנהל תחום BI בחברה, "צברנו ניסיון בפתרונות BI  ונחשפנו לדרישות רבות ובמסגרתם גיבשנו פתרונות BI מהמדף  ל-80% מהלקוחות ב-80% מהמקרים בתחומי הכספים, המכירות, הרכש, שירות, יצור, תמחיר ורווחיות".

"פתרונות אלה ניתנים להתקנה תוך יום אחד ולאחר בקרת נתונים והדרכה במכללת FBC ניתנים להפעלה. אנחנו נמשיך גם במתן פתרון Custom made לאותם 20% מהלקוחות שצריכים פתרונות תפורים למידותיהם".

לדברי טל פרנקל, מנכ"ל החברה, "BIP הוא מוצר שייתן ערכים מוספים ליעילות ארגונית והגברת הרווחיות לחברות שממוחשבות בפריוריטי. חסם המחיר שכה הפריע לעלות פרויקט BI שמנע ממנהלים רבים להיכנס לתחום זה יתפוגג, וחברות יוכלו לרכוש פתרון BI בכלים האטרקטיביים ביותר שיש בעלויות נמוכות חודשיות "

אירועים קרובים