תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Red Hat Pizza 2017

"שיתוף הפעולה עם רד-האט מתחזק ככל שהפתרונות הופכים חשובים יותר"

כך אמר חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, המפיצה הבלעדית של רד האט בישראל

04/06/2017 15:03
חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס. צילום: ליאת מנדל

לאחר כנס רד-האט (Red Hat) פיצה וטכנולוגיה שנערך בסינמה סיטי גלילות ביום ה' ה-18 למאי, שוחחנו עם חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, המפיצה הבלעדית של רד-האט בישראל.

איך היה בכנס רד-האט פיצה וטכנולוגיה? ספר לנו מעט על הכנס האחרון.
"כמדי שנה באי הכנס פוגשים את עמיתיהם לקהילת הקוד הפתוח במפגש אינטרקטיבי וחווייתי. בהרצאות עצמן רד-האט ומטריקס חשפו טכנולוגיות חדשות, מגמות חדשות, מוצרים חדשים ומגוון אפשרויות להפקת המירב מפתרונות הענן וה-Middleware מבית רד-האט".

"הכנס התקיים בשני מסלולים – המסלול הראשון התמקד בפתרונות Middleware להאצת תהליכי פיתוח והקטנת ה-Time to Market".

"במסלול חשפנו לראשונה לקהל הרחב את הפתרון של רד-האט המספק API Managment ואת סיפור הלקוח של Alpha Bank, אחד מהבנקים המובילים ביוון, שהחליף את כל תשתיות ה-Middleware בארגון ל-Red Hat jBoss Middleware, כדי לתמוך בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שהבנק מבצע".

"המסלול השני, Platform & Cloud, נתן דגש על כלל פתרונות הענן של רד-האט, כולל פתרונות ניהול ואוטומציה בסביבה היברידית מבלי לשכוח לתת ערכים פרקטים לקהילת משתמשי ה-Red Hat Enterprise Linux".

"המשתתפים במסלול זה זכו להרצאה מרתקת של יאן ווילדבואר, אוונגליסט מרד-האט, שסיפק לקהל זווית ראייה רחבה יותר ומעניינת בנושא קוד פתוח, דיגיטל והקשר ביניהם. כמו כן היה סיפור לקוח של ישראכרט".

כיצד אתה מסכם את החציון הראשון של השנה בפעילות של רד-האט?
"בחציון הראשון של 2017 זיהינו מעבר חד של ארגונים לפתרונות ה-PaaS (ר"ת Platform as a Service) של רד-האט. היות ועולם ה-IT המסורתי הולך ומשתנה בכל יום, ישנה דרישה הולכת וגוברת לפתרונות התומכים באותו שינוי כגון פתרונות אוטומציה, פתרונות בתחום הענן הפרטי וההיברידי ועוד".

"השוק כיום בשל ומוכן למעבר לתחום הענן הפרטי והוא מחפש חברה שתספק לו את הפתרון המתאים. בנוסף, פתרונות ה-Middeware של רד-האט התחזקו משמעותית בחציון הראשון של 2017".

"בכנס השנתי של החברה שהתקיים בבוסטון רק לפני מספר מספר ימים, הוצגו גרסאות חדשות של כלי האוטומציה, BPM ו-BRMS, תוך מתן דגש על חוויית המשתמש ועל התמיכה בפתרונות אלה בדיגיטל".

ספר לנו על שיתוף הפעולה המוצלח של רד-האט ומטריקס, מה צופן העתיד הקרוב בכל הקשור לפעילות שתי החברות בישראל?
"רד-האט ומטריקס משתפות פעולה כבר 13 שנים. מטריקס הנה המפיצה של רד-האט בישראל ותומכת באמצעות מרכז התמיכה שלה ב כ-700 לקוחות".

"שיתוף הפעולה שלנו עם רד-האט הולך ומתחזק ככל שהפתרונות הופכים להיות חשובים, ליבתיים יותר ותומכים אסטרטגית לארגונים. מטריקס מרחיבה את היקף הפעילות שלה בשיתוף עם רד-האט ושותפים עסקיים נוספים".

מטריקס הוגדרה כשותף Premier של רד-האט בתחום ה-Middleware, וכמו כן יחד עם InnerCloud מבית CloudZone, חטיבת התוכנה של מטריקס, אנו יכולים לספק פתרונות ענן מקיפים לשוק הישראלי".

אירועים קרובים