האם ה-Galaxy Note 9 יביא עמו שינוי כולל במכשירי החברה?

השינוי העיקרי שאמור להציע המכשיר הוא שילוב של חיישן טביעות האצבע מתחת למסך - תכונה שאמורה להיות מאותו רגע והלאה משותפת לכל מכשירי הדגל של החברה, אם לא מעבר לכך

בקרוב יגיע אח גדול עם שינוי גדול. Galaxy Note 8. צילום: יח"צ

הדי ההשקות של מכשירי הדגל החדשים של סמסונג (Samsung) עדיין מהדדים – לא מעט בגלל תקלות שהתגלו ב-Galaxy S9. אך יותר מכך – ייתכן שהמחליפים של מכשירי ה-Galaxy S הנוכחיים אף יגיעו מוקדם מהצפוי, כבר עם תחילת 2019 ואפילו לא יחכו לתערוכת MWC השנתית – אז החברה מתכננת להציג את הטלפון המתקפל שלה, Galaxy X.

אבל עוד לפני כן, אמורה החברה להשיק את ה-Galaxy Note 9 שהוא בעצם אמור להיות המכשיר שיבשר את תקופת השינויים של מכשירי החברה. השינוי העיקרי שאמור להציע המכשיר הוא שילוב, סוף סוף, מבחינת החברה, של חיישן טביעות האצבע מתחת למסך – תכונה שאמורה להיות מאותו רגע והלאה משותפת לכל מכשירי הדגל של החברה, אם לא מעבר לכך.

המכשיר גם יגיע עם S Pen – העט האלקטרוני הקנייני של סמסונג – שלפי ההערכות יציע תכונות חדשות שישפרו עוד יותר את האינטראקציה שלו עם המכשיר. לצד זה אמורה להיות גם עוזרת אישית מעודכנת, סוללה גדולה יותר ואפילו ממשק משתמש חדש. כנראה שחלק מהתכונות הללו, אם לא כולן, ישולבו בהמשך ב-Galaxy S10.

תכונה חדשה נוספת שתשולב במכשירי הדגל של סמסונג תהיה סורק פנים תלת-מימדי, אם כי לא ברור אם תהליך הפיתוח של היכולת הזו יסתיים בזמן עבור ה-Note 9.

אבל אין ספק שה-Galaxy X מעורר הכי הרבה עניין וציפיות. לפי ההערכות מדובר במכשיר שיכיל לא פחות משלושה מסכי 3.5 אינץ' מתקפלים, כך שבגודל מלא הוא יציע מסך באורך שגדול אפילו מזה של טאבלט בגודל 10.1 אינץ'. אפשר יהיה לקפל אותו לגודל קטן שנכנס גם בקלות לכיס החולצה, ואפשר יהיה לפתוח אותו לגודל של טלפון, וזאת כשעדיין לא ברור מה תציע התוכנה שתלווה אותו מבחינת יכולות ואפשרויות שימוש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים