רועי פולניקוויאט מונה למנכ"ל Energy Team

פולניקוויאט יחליף בתפקידו את דוד בן טולילה, המייסד והבעלים של Energy Team, אשר ימשיך את פעילותו בחברה כיו"ר ויקדם פעילויות ומיזמים נוספים בשוק ההיי-טק הישראלי

רועי פולניקוויאט, מנכ"ל אנרג'י טים. צילום: יח"צ

רועי פולניקוויאט מונה למנכ"ל Energy Team. הוא יחליף בתפקידו את דוד בן טולילה, המייסד והבעלים של Energy Team, אשר ימשיך את פעילותו בחברה כיו"ר ויקדם פעילויות ומיזמים נוספים בשוק ההיי-טק הישראלי. לאחרונה, נבחר בן טולילה כסגן יו"ר הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל.

במסגרת הקריירה ביצע פולניקוויאט מגוון תפקידים טכנולוגיים ועסקיים. בתפקידו האחרון הוביל את עסקי יבמ (IBM) ישראל בתחום מרכזי המחשוב, ענן, שירותי מומחה, פרויקטי מיגרציה ומעבר.

פולניקוויאט הינו בוגר מסלול ממר"ם, בעל תואר ראשון בהנדסת מערכות מידע ותואר שני במנהל עסקים, מוסמך PMP.

פולניקוויאט מהווה מוקד ידע ומומחה לתהליכי הקמה, טרנספורמציה ומעבר של מרכזי מחשוב מורכבים  (במודל מסורתי ומשולב ענן) בפרויקטים מקומיים וגלובליים.

דוד בן טולילה, סגן יו''ר לתשתיות IT בלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל. צילום: ניב קנטור

דוד בן טולילה, סגן יו"ר לתשתיות IT בלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל. צילום: ניב קנטור

Energy Team נוסדה בשנת 2008 ומזה עשור מנהלת ומובילה פרויקטים גדולים ומורכבים בתעשייה הישראלית. החברה מתמחה בשירותי יעוץ, ניהול פרויקטים וניהול מוצרים.

בין שירותי החברה נמנים: ניהול פרויקטים מורכבים, יעוץ אסטרטגי-טכנולוגי לדרגי ה-C-level, פרויקטי המשכיות עסקית, תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים מובילים, ייעול תהליכים, ניהול התקשרויות, יעוץ בתחומי הענן, סקרי מערכות מידע מתקדמים ועוד.

החברה מונה כ-30 מנהלי פרויקטים ויועצים ופעילה במגוון רחב של לקוחות בכל הסקטורים – בטחוני, אקדמיה, משרדי ממשלה, מוניציפלי, תעשייה, היי-טק ועוד.

פולניקוויאט מסר כי "חזון החברה הוא להטביע חותם בעולם ה-IT והאתגר הוא ביכולת לשלב בין מתן ערך משמעותי ללקוחותינו – קידמה טכנולוגית תומכת עסקים, הפיכת המורכב לפשוט וזינוק מתמיד בעשייה ובתפוקות, לצד פיתוח ההון האנושי, וצמיחה אישית וארגונית של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים