חמש עיריות הטמיעו מערכת חדשה לתקשורת רב ערוצית עם התושבים

מערכת BumpYard תאפשר לעיריות חולון, כפר סבא, רעננה והוד השרון, ולמועצת חריש, להשיק ולתפעל באופן אחיד ערוצי תקשורת חדשים באתרים, באפליקציות וברשתות החברתיות ● ההיקף הכספי הכולל: שני מיליון שקלים

אלי ישראלוב, מנכ"ל משותף ב-BumpYard. צילום: יח"צ

חמש רשויות מקומיות – עיריות חולון, כפר סבא, רעננה והוד השרון, ומועצת חריש – סיימו באחרונה פרויקטים להטמעת המערכת של הסטארט-אפ BumpYard לניהול תקשורת רב ערוצית, בהתבסס על טכנולוגיות בינה מלאכותית. היקפן הכולל של העסקות מוערך בשני מיליון שקלים בשנים הקרובות.

ב-BumpYard אומרים שהמערכת החדשה תאפשר לרשויות לבצע מעבר מסיבי של התקשורת עם התושבים לדיגיטל, באמצעות פריסה קלה וניהול מרכזי של הערוצים השונים שבהם היא מתבצעת – מיילים, צ'טים, סמסים ורשתות חברתיות. היא אף תאפשר להן ליישם באתרי האינטרנט ובאפליקציות המובייל שלהן בוטים, באמצעות מגוון כלים שהשיקה החברה בתחום זה בשבועות האחרונים.

בחברה מציינים שנציגי הרשויות יוכלו באמצעות המערכת לתעד ולזהות במקום אחד את פניות התושבים דרך כל ערוצי ההתקשרות, להציע להם פתרונות מותאמים אישית לפי המלצות אוטומטיות שיתקבלו מהמערכת ולטפל במספר גדול פי שלושה של פניות.

אלי ישראלוב, מנכ"ל משותף ב-BumpYard, אמר כי "באמצעות המערכת יוכלו הרשויות לשפר את השירות שניתן לתושבים ולהפוך את התקשורת למהירה, יעילה וטבעית יותר עבורם. במקום להמתין למענה טלפוני או למכתבים בדואר, יוכלו התושבים לקבל מענה מהיר דרך הערוץ הדיגיטלי שמועדף עליהם או שהם משתמשים בו בלאו הכי באותו הרגע". לדבריו, המערכת כבר יושמה בחברות טלקום, פיננסים וקמעונות בארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים