סאפיינס מפטרת עשרות עובדים – ורוכשת חברה במיליונים

החברה מפטרת עובדים בישראל, במסגרת "תכנית התייעלות", ורוכשת את החברה הלטבית KnowledgePrice, שמספקת פתרונות דיגיטליים לעולם הביטוח

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס. צילום: יוסי אלוני

סאפיינס מפטרת בימים אלה עשרות עובדים ממשרדיה בחולון, במסגרת תכנית "התייעלות" – כך נודע אתמול (ד'). לצד זה, באותו היום הודיעה החברה הישראלית שהיא רוכשת את החברה הלטבית KnowledgePrice, שמספקת פתרונות דיגיטליים לעולם הביטוח. סכום הרכישה לא נמסר, אולם על פי ההערכות מדובר במיליונים בודדים.

יצוין כי גם סאפיינס – חברה טכנולוגית ישראלית ותיקה, שפועלת יותר מ-30 שנים – עוסקת בעיקר באספקת טכנולוגיות לעולם הביטוח. החברה מעסיקה כ-2,000 עובדים ברחבי העולם, מהם כ-800 בישראל.

בהודעת סאפיינס נמסר כי "החל מהרבעון השני של 2017 מיישמת החברה תכנית התייעלות וארגון מחדש שכוללת, בין היתר, צמצום ההוצאות והתייעלות במצבת העובדים, במטרה לשפר את מבנה העלויות שלה. תהליך ההתייעלות בחברה מבוצע באופן שוטף".

חטיבת דיגיטל חדשה לסאפיינס

KnowledgePrice ממוקמת בבירת לטביה, ריגה, ומעסיקה כ-50 מומחי טכנולוגיה בתחום הביטוח הדיגיטלי. בין לקוחותיה, נמסר מסאפיינס, נמנות חברות ביטוח בולטות באירופה.

על פי סאפיינס, לחברה הנרכשת "מומחיות נרחבת ועתירת ניסיון בטכנולוגיות פתוחות, מתודולוגיות המאפשרות הסתגלות מהירה לסביבה משתנה ושיטות עבודה מוכחות בתחום הביטוח הדיגיטלי, שיסייעו לנו לספק ללקוחותינו פתרונות דיגיטליים מלאים. החברה מאפשרת לספקי ביטוח להציע שירותים דיגיטליים מתקדמים. מומחיותה כוללת ארכיטקטורה ארגונית לביטוח, תכנון מערכות, ניהול פרויקטי IT ותכנות בכל הנוגע למעבר לדיגיטליזציה מלאה".

עם רכישת KnowledgePrice תפעיל סאפיינס בריגה מרכז מצוינות לשירותים דיגיטליים, ואנשיה יצטרפו לחטיבת הדיגיטל של הרוכשת, שמספקת שירותים ופתרונות בתחומי ה-BI והדיגיטל, כולל פורטל, מובייל ופלטפורמה דיגיטלית. החטיבה הדיגיטלית מציעה תמיכה מלאה בטרנספורמציה הדיגיטלית של לקוחות החברה. החבילה הדיגיטלית של סאפיינס כוללת אנליטיקה, פורטלים לסוכנים, ללקוחות ולנותני שירות, פתרונות מובייל, יכולות וידיאו מותאמות אישית, פלטפורמה להעסקת לקוח ושירותי ענן.

לדברי רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס, "בעולם שמשתנה ללא הרף, בו חברות הביטוח והספקים נדרשים להתעדכן ולהתפתח כל העת, יכולות דיגיטליות הן שם המשחק. באחרונה הקמנו חטיבה דיגיטלית שמספקת ללקוחותינו טכנולוגיות דיגיטליות רלוונטיות".

לדבריו, "השקעתנו ביכולות דיגיטליות משפרת את טביעת הרגל שלנו בשוק זה, על ידי שילוב אינטגרלי של שירותי לקוחות דיגיטליים עם מערכות ליבה לניהול פוליסות, ויצירת הצעה ייחודית למשתמשי קצה. חטיבה זו, בשילוב רכישת KnowledgePrice, תאפשר לנו לסייע ללקוחותינו לאמץ באופן מלא את המעבר לדיגיטליזציה בארגון שלהם, ותאפשר לחברות ביטוח לבחור בגישה הטובה ביותר עבורן, שתותאם ליוזמות הדיגיטליות שלהן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים