יוטיוב מוסיפה כלים לסטרימינג מהיר ומשופר

הכלים החדשים, שישפרו בין היתר גם את אופן ניהול הצ'אטים בשידורי הלייב באתר, הושקו אתמול ומטרתם להקל על מזרימים חיים ועל הצופים שלהם ליהנות מהשידור בלי הפרעות ואף להגיב עליו במהירות

הזרמת תכנים - בקרוב דרך ממיר פייסבוק? אילוסטרציה: BigStock

בתקופה האחרונה התחרות בכל הקשור בהזרמות חיות מתעצמת. יוטיוב (YouTube) שנמצאת בבעלות גוגל (Google), כמובן, לא מתכוונת להישאר מאחור, ולכן היא מוסיפה כעת תכונות חדשות שהופכות את התכנים שמשודרים בה לזמינים יותר ולמהירים יותר לצריכה. התכונות החדשות נכנסו לתוקפן החל מאתמול (ב'), כך לפי דיווח של ה-Engadget.

לפי פוסט שפורסם בבלוג הרשמי של יוטיוב, התוספות כוללות תכונת חביון (זמן השהייה) אולטרה-נמוכה חדשה וכלים נוספים לניהול הצ'אט, שמיועדות לסייע למזרימים ולמשתמשים לקבל את התכנים שלהם במהירות וביעילות גבוהות יותר.

לדברי החברה, במהלך הסטרימינג, הפעלת תכונת חביון נמוכה במיוחד מתפריט האפשרויות עשויה לצמצם את העיכוב (דיליי) בין השידור לבין ההגעה לצופה לכמה שניות בלבד. התמורות בצא'ט אמורות להקל על קהל המשתמשים להגיב מיד לשידורי הלייב סטרימינג.

שליטה בתגובות מידיות והזרמה ישירה מיישומי משחקים

הסטרימרים יוכלו גם מעכשיו להשהות ולסקור במהירות את הזנת הצ'אט באמצע השידור על ידי לחיצה על מקש ALT/option ולאחר מכן על אישור או דחיית הודעה, שניתן להשיג בלחיצה אחת.

יוטיוב מוסיפה את יכולתם של המזרימים לשתף רשימות משתמשים מוסתרות על ידי הערות וצ'אט חי, כמו גם את היכולת להזרים בקלות רבה יותר משחקי ניידים מסוימים ישירות מהיישום הראשי ליישום הנייד שלה.

התכונה זו ראויה לציון במיוחד, שכן היא מסייעת לשירות הסטרימינג האינטרנטי של יוטיוב, כמו בשירותיהם של Microsoft Mixer ו-Twitch, להתחיל לטעון במהירות משחקים לנייד לפני ההזרמה הבאה.

לבסוף, כלי חדש נוסף הוא היכולת להצטרף אל מערכת הסימונים של יוטיוב (flagging system), המנטרת ומעבירה הערות שעשויות להיות בלתי הולמות באופן אוטומטי, עד שההזרמה (או המנהל הממונה) מאשר, דוחה או מדווח על כך.

מערכת זו פועלת בדומה לאופן שבו יוטיוב כבר עוקבת באופן אוטומטי אחרי תגובות בסרטונים הרגילים, כאשר סטרימינג בשידור חי מקבל כעת גם כן את היכולת לחסום מילות מפתח מסוימות או ביטויים בדומה לחלק של השירות שאינו בלייב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים