דב קוטלר, מנכ"ל ישראכרט: "יש לפעול לחיבור הרב קו לכרטיס האשראי עם כל החברות בתחום"

"אני בטוח שכל חברות האשראי ישמחו לפתיחת שוק התחבורה לכרטיסי האשראי - כפי שמקובל בחו״ל", אמר קוטלר וקרא למשרד התחבורה לשלב סטארט-אפים שרוצים להיכנס לתחום

דב קוטלר, המנכ"ל החדש של בנק הפועלים. צילום ארכיון: קובי קנטור ז"ל

"יש לפעול לחיבור הרב קו – כרטיס התחבורה הציבורית – לכרטיס האשראי, עם כל חברות כרטיסי האשראי", כך אמר דב קוטלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט.

קוטלר היה בין הזוכים בתואר המנכ"ל המצטיין בכנס CEO Awards 2014, בו נערך טקס הכתרת הזוכים. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך ביום ה' האחרון במלון שרתון בתל אביב, בהשתתפות בכירי המשק ובהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

את דבריו אלה אמר קוטלר לישראל כץ, שר התחבורה, שהיה אורח הכבוד בטקס. הוא הזכיר את מנמ"ר ישראכרט, רונן זרצקי, וציין שהוא (קוטלר) זכה בפרס בין השאר בשל מעורבותו בהישגים המחשוביים של ישראכרט. כמו כן, הוא הזכיר את אשר רשף, מנמ"ר לאומי קארד, ואמר כי "אני בטוח שכל חברות האשראי ישמחו לפתיחת שוק התחבורה לכרטיסי האשראי – כפי שמקובל בחו״ל".

בדבריו בנאום הברכה שלו בשם המנכ"לים הזוכים ציין קוטלר את הפתיחות שהוא גילה מצידו של עוזי יצחקי, מנכ"ל משרד התחבורה, "ואת הרצון של משרד התחבורה לבחון מהלך שיביא לרווחת המשתמשים בתחבורה הציבורית – שהם רוב אזרחי המדינה".

לדברי קוטלר, "בטכנולוגיה הנוכחית ניתן לחבר בין שני הכרטיסים, כאשר התשלום יהיה ייחודי לתחבורה הציבורית – אבל יבוצע באותו כרטיס". הוא הזכיר גם את נושא טעינת כרטיס האשראי כנושא אקוטי, שאמור להיפתר על ידי התשלום בכרטיס אשראי.

מנכ"ל ישראכרט ציין כי יש חברות סטארט-אפ רבות שרוצות להיכנס לתחום וביקש משר התחבורה וממנכ"ל המשרד "לקדם את החיבור לסטארט-אפים, על מנת לפתוח את השוק לקדמה".

קוטלר הזכיר בדבריו גם את ה-iPhone 6, שהושק יומיים לפני הכנס, וציין כי "ישראכרט הקדימה והנפיקה אלפי מדבקות NFC ואמצעים נוספים התומכים באלפי בתי עסק בישראל. מכאן, התחום הזה מוכר לישראכרט היטב והיא ערוכה לכל תרחיש של מעבר מתשלום בכרטיס אשראי לתשלום בסלולר, שבתוכו כרטיס אשראי".

השר כץ השיב לקוטלר באמרו כי "אני תומך בכל תהליך שיביא לקדמה בתחום התשלום באמצעי התחבורה להסעות המונים – רכבות כבדות, רכבות קלות, אוטובוסים של 17 חברות שמונחים על ידי משרד התחבורה ומוניות שירות". שר התחבורה ציין כי הוא סיכם עם מנכ"ל משרדו שיכין דיון בראשותו לקידום חיבור הרב קו לכרטיסי האשראי בישראל.

יצוין כי אנשים ומחשבים מובילה מדי שנה כנס בנושא הגברת מערך התשלומים בישראל בעזרת הסלולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים