אפל מציגה: iPhone 6 ו-+iPhone 6

החברה השיקה הערב (ג') את ה-iPhone 6 וה-iPhone 6+, בגדלים של 4.7 אינץ' ו-5.5 אינץ' ● המכשירים דקים יותר, מהירים יותר ועם מצלמה איכותית יותר

האם החדש יהיה פשוט ישן? iPhone 6

רבים ציפו להגעתו של ה-iPhone 6, והערב (ג') זה קרה: אפל (Apple) השיקה בקופרטינו את המכשיר החדש, עם אח גדול – ה-+iPhone 6, שהוא למעשה פאבלט. בהתאם להערכות המוקדמות, המכשירים מגיעים עם מסכים של 4.7 אינץ' ו-5.5 אינץ', בהתאמה.

האירוע באולם המלא בקופרטינו החל בשעה 10:00 שעון מקומי (20:00 שעון ישראל), בדיוק של שעון שווייצרי. טים קוק, מנכ"ל החברה, אמר כי " אפל עושה היום היסטוריה. אלה ללא ספק המכשירים הטובים ביותר שהשקנו". אפל למעשה ממשיכה את המסורת של השקת שני מכשירי iPhone, שהחלה בשנה שעברה, אז היא השיקה את ה-5c וה-5s. אלא שהפעם, מבטיחים בחברה, הנתונים הטכניים והביצועים משופרים.

מכירה מוקדמת - כבר מיום שישי. ה-iPhone 6 וה-+6 iPhone

מכירה מוקדמת – כבר מיום שישי. ה-iPhone 6 וה-+6 iPhone

הרזולוציה של מסך ה-iPhone 6 היא 1,334 על 750, וזו של אחיו הגדול – 1,902 על 1,080. מדובר בדור חדש של מסכי רטינה, העונה לשם רטינה HD. שני המכשירים החדשים דקים יותר מהדורות הקודמים, ומגיעים בעובי של 6.8 מ"מ ו-7.1 מ"מ, בהתאמה. בשניהם יש מעבד חדש – ה-A8, שהוא הדור השני של מעבדי ה-64 ביט של אפל. הוא מאפשר האצה של 50% במהירות העיבוד. במכשירים החדשים נכלל גם מעבד העזר, שכבר הוצג במהדורה הקודמת של ה-iPhone, אם כי בגרסה מעט יותר משופרת, שעונה לשם M8.

מצלמה באיכות של 8 מגה-פיקסל. iPhone 6

מצלמה באיכות של 8 מגה-פיקסל. iPhone 6

המצלמה האחורית בשני המכשירים החדשים היא באיכות של 8 מגה-פיקסל, ומאפל נמסר כי היא הטמיעה בה יכולות טובות יותר לצלם סלפי'ז. היא מציגה בעיקר שיפור באיכות התמונות, על אף שהיא נותרת עם אותם חיישנים, בזכות טכנולוגיית פוקוס מתקדמת וייצוב תמונה משופר. הפלאש (Flash) החדש משפר גם הוא את התמונה בכך שהוא מתאים את עצמו לתנאי התאורה באופן אוטומטי. אפל מציעה בראשונה גם צילום וידיאו איטי, במהירות של 120 פריימים לשנייה או 240 פריימים לשנייה.

המכשירים כוללים, כמובן, קישוריות LTE, במהירות רבה יותר מאשר ה-iPhone 5s. ה-iPhone 6 תומך בקישוריות המתקדמת עם 200 ספקים שונים ברחבי העולם. בישראל, השירות לא יתאפשר בשלב זה, מאחר שה-LTE טרם אושר בארץ.

פיל שילר, סגן נשיא אפל, מסר כי החברה שיפרה מאוד את חיי הסוללה. אם הוא צודק, זה יהיה אחד הדברים שישמחו את המשתמשים, יותר מהשיפורים במצלמה.

חייכו! iPhone 6

חייכו! iPhone 6

המחיר הזול ביותר של ה-iPhone 6 עומד על 199 דולר למכשיר בנפח 16 ג'יגה-בייט, עם התחייבות לשנתיים. +iPhone 6 בנפח דומה יעלה 299 דולר. בנפח של 64 ג'יגה-בייט יעלה ה-6 סכום של 299 דולר וה-+6 – 399 דולר. בגרסת ה-128 ג'יגה-בייט יעלה כל אחד מהמכשירים 100 דולר יותר.

המכשירים החדשים ייצאו לשווקים ב-19 בספטמבר בארצות הברית ובשמונה מדינות נוספות, עם אפשרות להזמנה מוקדמת מ-12 בחודש. עד סוף השנה, הבטיח קוק, יגיעו המכשירים החדשים ל-150 מדינות.

אחרי שירד מהבמה, צייץ קוק את הציוץ הראשון מה-iPhone 6 האישי שלו: "אני נמצא מאחורי הקלעים. זה (מכשיר – נ"א) מדהים ואתם עומדים לאהוב אותו".

השתתף בהכנת הידיעה: יניב הלפרין

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים