"על מנת להיות מצוינים צריך לשאוף למה שנחשב בלתי אפשרי בעיני אחרים"

כך אומר גיא הדרי, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל מערכות המידע בטבע, לקראת הועידה המרכזית CIO ROAD MAP 2016 של אנשים ומחשבים

10/05/2016 09:28
גיא הדרי, מנמ"ר טבע. צילום: ניב קנטור

"אם אדם נקרא להיות מנקה רחובות, הוא צריך לנקות  רחובות כפי שמיכלאנג'לו צייר, או בטהובן הלחין מוזיקה, או שייקספיר שכתב שירה. הוא צריך לנקות רחובות כל כך טוב עד שכל הנוכחים בשמים ובארץ יעצרו כדי לומר, 'כאן חי מנקה רחובות מצוין שעשה את עבודתו היטב'".
(מרטין לותר קינג)

חטיבת ה-IT בטבע מונה כ-1,600 עובדים ו-1,000 קבלני משנה הפזורים ברחבי העולם. החטיבה מנהלת מאות פרויקטים בשנה, חלקם בסדרי גודל של מאות מיליוני דולרים, ומחזיקה ב-50 מרכזי שירות בכל העולם.

מה סוד המצוינות וההצלחה של החטיבה?

על מנת להיות מצוינים צריך תמיד לשאוף למה שנחשב בלתי אפשרי בעיני אחרים. ה-IT הוא לא רק גוף מאפשר (enabler), אלא גוף שמעורב בתהליכים עסקיים המצויים בלב ליבה של החברה.

אני דואג למצב את ה-IT בלב העשייה העסקית ובד בבד משקיע בפיתוח החזון והאסטרטגיה של החטיבה הטכנולוגית. כל זאת תוך שמירה על ערכים של אמון, כבוד, יושרה ואתיקה מקצועית – כלפי לקוחות, שותפים ועובדי החברה.

לדאוג שהעובדים יזדהו עם חזון החברה

המפתח למצוינות של כל ארגון הוא האנשים. לפיכך, על מנת להגיע להישגים מצוינים לאורך זמן ולשמור על המוניטין הטוב של החברה כמו גם על ההון האנושי, צריך לדאוג שהעובדים יזדהו עם החזון והמטרות של החברה.

ב-IT משקיעים לא רק בגיוס האנשים הכי מוכשרים, שאפתניים ומקצועניים בשוק, אלא בהפיכתם לשותפים מלאים להצלחה. הדרך לעשות זאת היא בין היתר על ידי שיתוף הקהילה באסטרטגיה, בחזון, ובעדכונים חשובים, באמצעות תקשורת שוטפת ופעילה ובניית אמון בקרב עובדי החברה.

חשיפת העובדים  לתמונה הגדולה ועידודם לקחת חלק משמעותי בקידום מטרות החברה, תוך גיבוי של הנהגה אחראית שדואגת לטפח ולאתגר אותם, אפשרה ל-IT לפתח תרבות של מצוינות, ולהגיע להישגים חסרי פשרות.

גיא הדרי, סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל מערכות המידע בטבע, יקבל את אות המנמ"ר המצטיין בטקס שייערך ב-23 במאי במסגרת כנס CIO Road Map של אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים