FASTEE: מספקים לארגון המשכיות בפעילות התקשורתית

בעיה לא קטנה היא כאשר עוזב עובד את מקום העבודה, לאחר שפעל מול לקוח במשך תקופה ארוכה ● מה קורה עם הידע שנצבר, הצרכים המיוחדים של הלקוחות, ובאופן כללי הטיפול שנעשה עד כה? ● הכירו את הסטארט-אפ המאפשר לחברות שימוש מושכל יותר באפליקציות המסרים המיידים שלהם

מימין לשמאל: שרון מנדלביץ', מנהלת מוצר; גיא איזדרופר, מייסד ומנכ"ל; עמי מרואלי, מייסד ומנהל מוצר ראשי; ודניאל גולוב, מפתח ראשי. FASTEE

תקשורת בתוך ארגונים הינה קריטית להצלחה של הפעילות העסקית. אם בעבר, העברת המידע נעשתה בדואר או דרך מכשיר הפקס, כיום זה מתבצע באמצעות המייל והטלפון החכם, דבר המאפשר נגישות גבוהה מאוד בין אנשים, אך לצד זה מעלה תהייה האם הדברים נעשים בצורה הכי טובה עבור הארגון והאם זה תואם את המטרות ארוכות הטווח שלו?

אחד הדברים הכי חשובים בתוך ארגון הוא ההמשכיות, היכולת שלו לייצר פעילות ארוכת טווח בעבודה הפנימית והחיצונית. אך אם יש דבר שנוגד את הצורך הזה, הוא ניוד עובדים בצורה תדירה יותר. אם עד לפני מספר שנים היינו רגילים למצב שבו עובדים בחברה בין שמונה לעשר שנים לפחות, כיום הזמן הזה מתקצר משמעותית וירד לתקופות של שנתיים עד שלוש, ופחות מכך.

אחד האמצעים השכיחים לשימוש בתקשורת ארגונית היא אפליקציית ווטסאפ (WhatsApp). התקשורת בה נוחה מהירה, גם עבור אנשים שעסוקים מאוד מכדי להתעדכן במידע ושחשוב להם ולהגיב ולעדכן. אך האם השימוש בה תורם לארגון לטווח ארוך, או רק בזמן הנתון?

אנשי מכירות אשר עובדים עם לקוחות, פותחים קבוצות מולם – מגוון קבוצות שמשלבות אנשי מכירות, אנשי מוצר ותמיכה וכד' מספקות מעגל פתרון מהיר. אך מה קורה כאשר עוזב אותו עובד לאחר שנה וחצי של עבודה אינטנסיבית מול אותם לקוחות? מה קורה עם הידע שנצבר, הצרכים המיוחדים של הלקוחות? התשובה היא שכל ארגון נתקל בקושי, ומנהל צוות מכירות לעולם לא יידע את כל אותם פרטים שיכולים להפוך את הקשר ואפשרות למכירה כמו אותו איש מכירות שסיים את תפקידו, לקח את הטלפון האישי שלו עם המידע ועבר לחברה אחרת.

לתוך הצורך הזה נכנסת FASTEE שמאפשרת לחברות שימוש מושכל יותר באפליקציות המסרים המיידים שלהם.

המשכיות בפעילות של תקשורת פנימית וחיצונית

"המטרה שאנחנו לקחנו על עצמנו, היא לספק לארגון המשכיות בפעילות של תקשורת פנימית וחיצונית", אומר גיא איזדורפר מנכ"ל ומייסד החברה. "התקשורת בארגון עוברת יותר ויותר לתוכנות מסרים מהירים ו-ווטסאפ משתלטת על ערוצי התקשורת בחברות, אך לא מספקת פתרון ארוך טווח".

איזדורפר מסביר כי "השימוש במיילים נעשה שונה, והמסרים בו מתקצרים ונעשים דומים לאפלקיציות מסרים מהירים. המטרה שלנו היא להביא את ההודעות הקצרות לעסקים לפי קבוצות, נושאים, ולתת לארגון שליטה ארוכת טווח על המידע. אנחנו הוספנו לשירות שלנו גם אפשרות חיבור לתוכנת הדואר האלקטרוני, וגם חיבור לשירותי אחסון דוגמת Google Drive ,Dropbox ואחרים, ולהשלים את היכולת לחשיפה מהירה לכל הנתונים הנדרשים במקום אחד, תחת פיקוח ושליטה של הארגון שיאפשר רציפות והמשכיות".

לשאלה איך עובדים מול מתחרים דוגמת Slack או Zula, אומר איזדורפר כי "Slack הינו כלי שמוצע בעיקר למפתחים, ופונה בצורה זו כפתרון עבור תקשורת ארגונית, עם ממשק שפחות בנוי לצד העסקי, ואילו Zula באים לפתרון מהצד של שיחות. אנחנו מאמינים שיש מקום למספר פתרונות, ויש צורך אמיתי בכלים של תקשורת מהירה, במיוחד עבור ארגונים".

לסיכום אומר איזדורפר כי  "הצוות שהוקם באפריל השנה מונה אותי ואת עמי מרואלי, שייסדנו את החברה, ועוד שני עובדים. כמו כן, אנחנו עומדים לפני השקעת סיד .

נקודת מבט

FASTEE פונים לשוק הארגוני ומציעים את הפתרון שלהם למסרים מהירים. ישנם מספר פתרונות בשוק, חלקם מתבססים על אבטחת מידע שחשובה, אך הפתרון של FASTEE מהווה כלי עסקי מצוין שמאפשר לארגון לדעת מה נעשה עם הפעילות מול הלקוחות לטווח ארוך.

אפליקציות מסרים מהירים מאפשרים חדירה מהירה ללקוחות, דרך רשימת האנשים שלנו בטלפון והצלחת השירות שעובד גם במחשבים שולחנים וגם באפליקציה בטלפון חכם, תהיה אם ממשק המשתמש יהיה איכותי ויציג יתרונות וערך מוסף משמעותי עבור העובדים.

נקודה חשובה שתעמוד מול הפעילות, היא הרגלי עבודה. שינוי בהרגלים אינו קל ומצריך הדרכה והכוונה של העובדים ומתן ערך מוסף אמיתי עבורם על מנת שיעשו את המעבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים