תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ד"ר ג'ון בייטס, Software AG: "מעקב אחרי מסחר אלקטרוני בכלי IT מסורתיים משול לרדיפה אחרי פרארי עם אופניים"

כך סבור ד"ר ג'ון בייטס, CTO IBO ו-Big-Data בחברה; החברה השיקה פתרון למעקב שוק מבוסס Apama המאפשר איתור מניפולציות במסחר במט"ח ועמידה בתנאי רגולציה

26/03/2014 12:51

חברת Software AG, מובילה עולמית בפיתוח פתרונות לניהול תהליכים עסקיים, אינטגרציה ו-Big Data, השיקה היום פתרון למעקב שוק (Market Surveillance) מבוסס פלטפורמת Apama. הפתרון כולל התראות על מניפולציות במסחר במט"ח או בסחורה (Benchmark fixing).  מודול ההתראות, אשר פותח עם בנקים מובילים, מבטיח תאימות וניטור מעמיק של שוק המט"ח לזיהוי הנאות דוגמת Benchmark fixing  או Cross liquidity-venue manipulation וכן דפוסי הונאה חשודים אחרים. בנוסף, המוצר מאפשר לגופי השקעה להגדיר מראש תרחישים על מנת לתת מענה בזמן אמת לצרכים ספציפיים בהתאם לדרישות רגולטוריות עדכניות."

Software AG ממנפת מספר טכנולוגיות – ניהול מידע In-memory, כלי ניתוח וקבלת החלטות – אשר מרכיבות יחדיו את פתרון מעקב השווקים החזק ביותר בשוק. ניהול המידע In-Memory מאפשר אחזור נתונים במהירות גבוהה. ליבת הפתרון מתבססת על מנוע עיבוד נתונים מורכבים (CEP) המוביל בעולם המאפשר ניתוח מידע בעת איסופו וזיהוי דפוסים וקשרי גומלין בתוך המידע.

ד"ר ג'ון בייטס, CTO IBO ו-Big Data ב-Software AG: "זיהוי דפוסי התנהגות בעייתיים או מניפולציות שוק אינה עניין של מה בכך. עליית המסחר האלקטרוני הביאה לכך שהמעקב אחריו בכלים מסורתיים  משול לרדיפה אחרי פרארי עם אופניים. מענה מהיר לשינויים רגולטוריים יכול לעשות את ההבדל בין מוסד פיננסי אמין ומוערך לבין הבנק הבא ששמו נקשר בשערורייה פיננסית. ועל כן קיימת חובה לחזק ולהאיץ את יכולות המעקב והניטור ולהתאימם לפרופיל הסחר הספציפי של כל בנק ולסוגי המסחר בהם הוא עוסק. פתרון מעקב השוק מבוסס Apama הינו מוצר המעקב והניטור היחיד בשוק שהינו בעל יכולות אלה והוא מאפשר לצוותים שתפקידם לאכוף את העמידות בתנאי הרגולציה לשלוט בעניינים, לבנות תרחישי מעקב ולהגדיר דפוסי עבודה בהתאם להעדפותיהם".

המענה המהיר שמציעה Software AG לדרישות הרגולטוריות בנוגע לשווקי המט"ח מתבסס על ידי ניסיונה העשיר של Apama  ומובילותה בשווקים הפיננסיים וכן על מחקר רב שנים בתחום זיהוי תבניות.  פתרון המעקב וניטור השווקים Apama של Software AG נמצא בשימוש נרחב בקרב המוסדות הפיננסיים המובילים בעולם בהם יוניקרדיט (Unicredit), רויאל בנק (Royal Bank), בנק אוף קנדה (Bank of Canad) ו-ANZ Bank.

אירועים קרובים