תוכן שיווקי
לקראת Red Hat Forum Israel 2018, מרכז הכנסים אווניו, קרית שדה התעופה, יום ב' 12 לנובמבר

Cloudera ורד-האט – בניית ענן פרטי עם Red Hat OpenStack

לקראת האירוע השנתי של רד-האט, שיתקיים מחר (ב') תחת הכותרת Ideas Worth Exploring, מספר ליאור צברי, מנהל הפעילות בישראל של Cloudera, אודות שיתוף הפעולה האסטרטגי בין החברות

11/11/2018 14:39
ליאור צברי, מנהל הפעילות בישראל של Cloudera. צילום: יח"צ

תאר בקצרה את החברה ופעילותה.
"Cloudera, שמתמחה בנושאי לימוד מכונה, אנליטיקה וענן, הוקמה בפאלו אלטו, קליפורניה, לפני כ-10 שנים ומעסיקה כ-1,700 עובדים בעולם. הפעילות הוקמה על בסיס פלטפורמת Hadoop, המאגדת אוסף פרויקטי קוד פתוח ומאפשרת טיפול במידע על גבי תשתית מבוזרת, שמסוגלת לעבד כמויות אדירות של נתונים (Big Data). מדובר באקו-סיסטם שלם, שכולל רכיבים שונים. הפלטפורמה מסוגלת לטפל בנתונים מובנים ובלתי מובנים (Structured & unstructured) – החל מרמת איסוף והבאת המידע, דרך אחסונו ועד לשיטות שונות לעיבוד המידע.

כיום נותנת Cloudera מענה כארכיטקטורה מודרנית עבור לימוד מכונה ואנליטיקה, גם בענן וגם בדטה סנטר. בשנים האחרונות התפתחו מאוד היכולות בעולמות האנליטיקה ומחסני הנתונים (Data warehouse). כמו כן, לימודי המכונה ומדעי הנתונים התעצמו במידה משמעותית. התשתית של Cloudera מאפשרת לחברות לעבוד בדטה סנטר שלהן, בענן ציבורי וגם בתצורה היברידית – ליהנות מכל העולמות.

אחד היתרונות בעבודה עם Cloudera הינו התמיכה בריבוי עננים (Multi Cloud). הכלים שלנו נתמכים על ענני גוגל, Azure ו-AWS, ולקוחות יכולים להתחיל בענן ציבורי אחד ולדלג לענן שני, ללא תלות בכלים הנועלים אותם בענן כזה או אחר".

מהם הנושאים או האתגרים שמעסיקים את לקוחותיכם השנה?
"בהרבה מקומות אנחנו רואים את הצורך והרצון לפרוץ לאזורים חדשים של שימוש במידע הקיים בארגון: התמודדות עם ההתפוצצות של כמות המידע יחד עם היכולת לטפל באתגרים חדשים. יש התעניינות בתחומים חדשים כגון אינטרנט של הדברים, הבנה מקיפה של צרכי הלקוח, שיפור תהליכי השיווק והורדת העלויות בסביבות קיימות. התשתית שאנחנו מציעים נותנת מענה מקצה לקצה, הכולל מנועי עיבוד שונים על תשתית אחת, תוך התחשבות בצרכי אבטחת מידע כנדרש מארגונים בעולם האנטרפרייז. הטיפול בכמות המידע ההולכת וגדלה מתאפשר באמצעות הטכנולוגיה המבוזרת עליה מבוססת Cloudera, ומתבצע ביעילות תוך הורדת עלויות משמעותית ביחס לטכנולוגיות הקיימות בעשרות השנים האחרונות".

איך טכנולוגיות ופתרונות רד-האט משתלבים בפתרונות Cloudera?
"מערכת ההפעלה Red Hat Enterprise Linux היא הנפוצה ביותר בקרב לקוחותינו ורבים מהם מתקינים עליה את פתרון Cloudera. כמו כן, אנחנו רואים עניין רב סביב הענן הפרטי. בתחום זה יש לנו שיתוף פעולה הדוק ומשמעותי עם רד-האט, שהתחיל כדרישה שבאה מגוף בטחוני שאנחנו עובדים אתו. הפלטפורמה המשולבת מבוססת על Cloudera על גבי תשתית Red Hat OpenStack ומאפשרת גמישות הרבה יותר גדולה מאשר עבודה מעל שרתים פיזיים".

הנושא המלווה השנה את אירועי Red Hat Forum הוא Ideas Worth Exploring. אילו רעיונות אתם מציעים ללקוחותיכם לחקור ולבדוק?
"נושא מדעי הנתונים תופס תאוצה משמעותית בעולם, והכלים שאנחנו מספקים בתחום זה הופכים את עבודת מדען הנתונים למאוד קלה ויעילה. במקביל, אנחנו נותנים לאנשי התשתיות כלים שמאפשרים למדעני הנתונים לחלוק את המשאבים בתוך הקבוצה בצורה יעילה. זהו בהחלט תחום שמעורר עניין בקרב לקוחות, ואנחנו מעודדים אותם לא רק ללמוד אותו אלא גם ליישם אצלם".

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים