תוכן שיווקי
לקראת אירוע Built to protect של FireEye, יום ה', 14 ביוני, מלון דן אכדיה, הרצליה

"ארגונים חייבים להיות פרו-אקטיביים בבואם להגן מפני מתקפות סייבר"

ראיון עם מורן ג'רסי, מנכ"ל SecureWave

15/05/2018 11:33
מורן ג'רסי, מנכ"ל SecureWave. צילום: יח"צ

ספר לנו בכמה מילים על SecureWave?
"Securewave הינה חברת הפצה המתמחה בתחומי אבטחת המידע ותשתיות ה-IT. החברה מציעה למשווקים סל כולל של מוצרי חומרה, תוכנה, תכנון עסקי, הדרכות ומתן שירות ותמיכה למשווק.

החברה הוקמה על מנת להעניק מענה לערוצי השיווק בישראל באיתור יצרנים וטכנולוגיות אבטחות מידע המתקדמות בעולם וייצוגן בארץ, תוך התאמה לדרישות המיוחדות של שוק ה-IT המקומי.

SecureWave מקפידה להגן על המשווקים והלקוחות הישראליים על ידי בחירה במוצרים של היצרנים המובילים ובטכנולוגיות שיש לגביהן ביטחון כי יאריכו ימים בשוק, ובמקביל מהווה זרוע הפצה ותמיכה לשוק הישראלי. בכך היא מאפשרת ליצרנים בינלאומיים להקים נוכחות בעלת משמעות בשוק הישראלי כחלק מערוץ השיווק הפרוס על עשרות מדינות וכולל אלפי נקודות קצה. היא מספקת לכל משווק, קטן או גדול, את התמיכה הטכנית והשיווקית הטובה ביותר ומאפשרת ליצרנים לפתח את השוק הישראלי תוך פריסה מורחבת בשוק, על ידי חלוקה אפקטיבית של משאבים.

אחד היתרונות היחסיים של SecureWave הינו הוספת ערך משמעותי הן ליצרנים המיוצגים והן לשוק המשווקים בישראל באמצעות מערך לוגיסטי ממוחשב מתקדם מסוגו בארץ, מערך תמיכה המותאם לדרישות כל יצרן, מערך שיווקי העומד לרשות המשווקים, כמו גם שירות אישי ומקצועי".

לקראת אירוע - FireEye: Built To Protect, יום ה' 14 ביוני, דן אכדיה הרצליה

מהי עצתך לארגון גדול בבואו להתמודד עם אתגרי אבטחת מידע?
"האיומים כיום זמינים ונפוצים הרבה יותר מבעבר. כמעט כל ארגון יכול להוות מטרה לתקיפה או חדירה ממגוון סיבות. לכן, הארגון חייב לנקוט בגישה פרו-אקטיבית.

דרך אחת היא לחזור לעבר – Back To Basics, ובעצם לסגור מערכות ולצמצם חשיפה במחיר של ירידה בנוחיות וביעילות השוטפת. דרך אחרת היא פשוט להבין האם הארגון הוא מטרה ואם כן – מה תהיה מטרת התקיפה, ומכך להסיק כיצד תיבנה ההתקפה. ארגון שקורא את דוחו"ת הביון הרלבנטיים יודע מהי שיטת התקיפה של כל קבוצה. לדוגמה, הצפון קוריאנים ילכו תמיד על כסף, הרוסים על השפעה ורכישת כוח, והסינים עובדים רבות לטובת ריגול תעשייתי.

כאן נכנסת FireEye, שמפעילה מערך ביון עולמי שמונה יותר מ-600 אנליסטים הפרושים ברחבי העולם ופועלים בין קבוצות התוקפים. בנוסף לכך, מציעה FireEye סל של פתרונות מתקדמים המכסים את הארגון מקצה לקצה ומבוססים על ידע אמיתי בזמן אמת".

מדוע בחרתם להפוך למפיץ של מוצרי FireEye?
"FireEye היא החברה המובילה במתן פתרונות ייחודיים, המאפשרים מניעה והגנה אוטומטית ודינמית מפני מתקפות APT, יום אפס ו-Spear Phishing, שחודרות לארגון תוך ניצול חולשותיהן של מערכות ההגנה הקיימות (אנטי וירוס, אנטי ספאם, IPS/IDS ו-Web Gateway).

ייחוד הטכנולוגיה של FireEye מתאפשר על ידי ניתוח התנהגות והרצה בזמן אמת של התכנים המגיעים לארגון, ללא הסתמכות על מנגנוני חתימות. טכנולוגיה זו מייצרת מנגנוני הגנה בזמן אמת, המתבססים על תובנה שנלמדת מתוך מידע שנאסף הן ממתקפות המגיעות לארגון והן מאלה שנצפות על ידי לקוחות החברה ברחבי העולם.

SecureWave שמה לה למטרה לייצג בישראל את החברות המובילות ביותר בתחום וייצוג של FireEye בהחלט עומד בקריטריונים שלנו. FireEye היא חברת אבטחת מידע פורצת דרך, שמסוגלת להתמודד עם איומים מהדור החדש. איומים אלה מתוחכמים יותר ולכן, צריך כלים חדשניים שיוכלו לתת להם מענה אמיתי. FireEye פיתחה פלטפורמה שמסוגלת להתמודד מול איומים אלה. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה בין שתי החברות".

מהו הערך המוסף של FireEye?
"הפתרון שלה הוא הראשון והיחיד מסוגו בעולם שמסוגל לעצור איומים מתקדמים, כמו גם את ההתקשרות של איומים אלה, אל מחוץ לארגון ומסוגל להתמודד עם איומים שטרם נמצא להם פתרון (מתקפות יום אפס). למוצרים של FireEye יש אחוז התרעות שווא קרוב לאפס והחזר השקעה מהיר במיוחד.

סל הפתרונות של החברה מורכב ממערכת אבטחת הרשת בפני נוזקות, מערכת הגנת הדואר האלקטרוני הארגוני ומערכת אנליזת נוזקות. הן מנוהלות על ידי מערכת ניהול מרכזית, שמחברת אותן לענן".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים